Geplaatst 1 maart 20205 jr. Afgelopen week kreeg ik weer van onze "dagboekanier" Sanne haar uitgewerkte maand januari 1972. Hier een aardige pagina hoe ze beschrijft wat er allemaal op 13 januari op de zender te horen was. Ongelooflijk vol met details. Het bleek dat ik bij Lex thuis was geweest om leuke opnamen uit te zoeken. Da's echt historie schrijven................. ©Sanne - Stichting Norderney
Geplaatst 4 maart 20205 jr. Op 1-3-2020 om 17:54 zei Juul: Afgelopen week kreeg ik weer van onze "dagboekanier" Sanne haar uitgewerkte maand januari 1972. Hier een aardige pagina hoe ze beschrijft wat er allemaal op 13 januari op de zender te horen was. Ongelooflijk vol met details. Het bleek dat ik bij Lex thuis was geweest om leuke opnamen uit te zoeken. Da's echt historie schrijven................. ©Sanne - Stichting Norderney Op 1-3-2020 om 17:54 zei Juul: Afgelopen week kreeg ik weer van onze "dagboekanier" Sanne haar uitgewerkte maand januari 1972. Hier een aardige pagina hoe ze beschrijft wat er allemaal op 13 januari op de zender te horen was. Ongelooflijk vol met details. Het bleek dat ik bij Lex thuis was geweest om leuke opnamen uit te zoeken. Da's echt historie schrijven................. ©Sanne - Stichting Norderney Prachtig verhaal van Sanne....laat ik nou een kleindochter hebben....etc . Hopelijk lezen we snel meer van Sanne uit dat jaar.
Geplaatst 15 maart 20205 jr. Ik ben gek op dit soort dagboek notities. Ik kan daarmee weer zo heerlijk terug in mijn eigen tijd om details op te roepen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.