Geplaatst 2 mei 20205 jr. Hallo rtv-vrienden, Béétje 'illegaal', maar toch deze vraag over een TV-tune: wie heeft de NEDERLANDSE titelmuziek van Puffenstuf voor mij? Dat was een TV-serie uit 1970 en later, zie https://www.televisiegeheugen.nl/televisieseries-en-programmas/puffenstuf-1970#dvd Alvast bedankt voor je reactie. Benno 2 mei 20205 jr. bewerkt door Broozen
Geplaatst 2 mei 20205 jr. Zoek ik óók al decennia, maar helaas. 2 mei 20205 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 2 mei 20205 jr. 4 uur geleden zei Broozen: TV-tune: wie heeft de NEDERLANDSE titelmuziek van Puffenstuf Is er een geluidsfragment van? Of bedoel je De Schellebellen: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 mei 20205 jr. Auteur Ja, Henk, die bedoel ik. De Schellebellen. Dank je wel! Nu nog het hele nummer....
Geplaatst 2 mei 20205 jr. Je zou toch zeggen dat dit boven water te halen moet zijn... Het is kennelijk ook op LP verschenen.
Geplaatst 3 mei 20205 jr. Auteur Inmiddels heb ik - dankzij een fijne tip - de single ervan kunnen bemachtigen. Zodra die single binnen is, zal ik deze digitaliseren en hier beschikbaar stellen. Groet! Benno
Geplaatst 6 juli 20205 jr. Auteur Belofte maakt schuld. Hierrrrr is burgemeester Puffenstuf door De Schellebellen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Benno
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.