Spring naar bijdragen

Radio Caroline annual 1965


Juul

Aanbevolen berichten

Op 4-6-2020 om 21:13 zei Juul:

kwam ik tegen:

 

 

Please login or register to see this link.

 

 

Dit had ik nog niet eerder gezien. Interessant.

 

Meeste informatie was natuurlijk wel bekend, maar niet  alles. De namen van de vrouwelijke versie van de' station call': 'This is Caroline, your all-day music station'  zijn zangeres Jenny Conway , die ook in de Cliff Richard show optrad en Marilyn Richard, een fotomodel die eerder als secretaresse had gewerkt in Monaco voor scheepsmagnaat Onasis.

 

Ik werd met de neus weer eens op de feiten gedrukt van de ongekende luistercijfers vlak na de start.  Deze zijn duizelingwekkend. Zes miljoen in het zuiden en 6,5 miljoen in het noorden. En twee duizend brieven per dag. Ongelooflijk.

Ik denk niet dat Veronica zoiets vergelijkbaars  heeft gehad.

 

De ingezonden brieven geven een beeld van de vragen die leven onder de luisteraars. Eén vraagsteller vroeg zich af of het klopt dat luisteren naar Caroline een overtreding is, waar £10 boete op staat en bij herhaling zelfs £50.

 

Het antwoord was dat dit stof voor discussie is en zeer onwaarschijnlijk dat er boetes zullen worden uitgedeeld. Later is gebleken, dat er wel  boetes zijn uitgedeeld, zoals het hebben van een  Caroline sticker op een auto.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.