Geplaatst 14 juni 20205 jr. Vandaag hoorden we dat oud collega Tineke Verburg is overleden. Veel mensen denken dat zij alleen maar op TV was maar niets is minder waar. Gedurende twee seizoenen werkte ze ook bij de radio. We deden een programma dat heette "wegwezen". We bezochten diverse plaatsen in Nederland gedurende de zomer en dat werd live uitgezonden op Hilversum 1. Ze presenteerd dat samen met Ron Brandsteder. Helder staat mij nog voor de geest dat Tineke in het Brabantse Heesch ietwat te veel wijn op had en lopende in Heesh niet meer wist waar ons hotel was.................Uiteindelijk zijn we gaan zoeken en vonden haar, want zo groot is Heesch nu ook weer niet. Wij bij de radio dachten eerst, "wat moeten we nu met zo'n TV meisje?". Maar ze leerde snel en riep; "wat leuk radio !....................." We waren ook op de Floriade op 28 juni 1982 in A'dam en daar maakten we deze "staatsie foto". ( zelf sta ik rechts ) Ik bewaar goede herinneringen aan een heel erg aardig "mens". 14 juni 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 15 juni 20205 jr. Velen (waaronder ik) kenden haar als het TROS gezicht, maar altijd lief en vriendelijk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.