Geplaatst 1 augustus 20205 jr. Uit eigen archief een uurtje Koffietijd, met vakkundige presentatie door "invaller" Bart van Leeuwen en perfecte techniek van Dick Boll. De eerste minuut van het programma ontbreekt. https://pixeldrain.com/u/JyGqfqMi Hans
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. Zeer bedankt - erg mooi om zo'n foto van zo'n tape erbij te plaatsen Groetje, Martin
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. Ik heb deze opname al jaren, van de downloadclub. Heb jij hem ooit aangeleverd dan?
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. 35 minuten geleden zei Martin1968: Ik heb deze opname al jaren, van de downloadclub. Heb jij hem ooit aangeleverd dan? Nee, schreef ik dat dan ?
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. 1 uur geleden zei Juul: Nee, schreef ik dat dan ? Nee, jij had nog niets geschreven, Juul.
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. Auteur 3 uur geleden zei Martin1968: Ik heb deze opname al jaren, van de downloadclub. Heb jij hem ooit aangeleverd dan? Dat klopt Martin 🙂. In 2006. Voor deze "nieuwe" versie ben ik wel teruggegaan naar mijn ruwe gedigitaliseerde bestand van toen. Ik heb de tape van de foto daadwerkelijk nog even op de recorder gelegd (hij speelt nog steeds af!) om te achterhalen waarom de eerste minuut van het programma ontbreekt. Blijkt dat ik dit gedeelte per ongeluk heb gewist, ik hoor op de band heel zacht iets dat op een fragment van een uitzending van Radio Mi Amigo lijkt. Hans 2 augustus 20205 jr. bewerkt door DAB.Radio
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. 1 uur geleden zei DAB.Radio: Dat klopt Martin 🙂. In 2006. Voor deze "nieuwe" versie ben ik wel teruggegaan naar mijn ruwe gedigitaliseerde bestand van toen. Ik heb de tape van de foto daadwerkelijk nog even op de recorder gelegd (hij speelt nog steeds af!) om te achterhalen waarom de eerste minuut van het programma ontbreekt. Blijkt dat ik dit gedeelte per ongeluk heb gewist, ik hoor op de band heel zacht iets dat op een fragment van een uitzending van Radio Mi Amigo lijkt. Hans Ik heb zo ontzettend veel programma's gedownload (vijftigduizend uur plus), dat het zeker eens leuk is om te lezen waar het nu eigenlijk vandaan kwam. Dank!
Geplaatst 3 augustus 20205 jr. Ik herken het Martin - en ik kreeg ook nog aangeleverd. Destijds kwam er een aanbod dat ik gratis lid kon worden. Ik heb het niet gedaan - ik had al een overload via Golden Radio NL
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.