Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben op zoek naar opnames van Serious Request (2004-2014) 2006 kwam ik al ergens tegen hier, zijn de andere jaren ook bewaard/beschikbaar?

bewerkt door maartenfransen

Geplaatst
1 uur geleden zei maartenfransen:

Ik ben op zoek naar opnames van Serious Request (2004-2014) 2006 kwam ik al ergens tegen hier, zijn de andere jaren ook bewaard/beschikbaar?

Hoi Maarten,

Die zijn er inderdaad! 2004 en 2005 staan nog niet in het 3FM archief, maar van de edities daarna heb ik aardig wat. Ik zie nog hier en daar gaten zoals 2008 en 2011. Ik ga vandaag kijken of die ik kan vullen, daarna deel ik ze op het forum.

• 4 months later...
Geplaatst

Wauw, mooi om dit weer eens terug te horen. Was toch een heel leuk evenement hoor. Zijn de jaren 2004 en 2005 ook nog ergens te downloaden? Zag ze niet in het overzicht staan, of kijk ik niet goed?

Geplaatst
12 minuten geleden zei AmstelFM:

Wauw, mooi om dit weer eens terug te horen. Was toch een heel leuk evenement hoor. Zijn de jaren 2004 en 2005 ook nog ergens te downloaden? Zag ze niet in het overzicht staan, of kijk ik niet goed?

Ik heb ze helaas niet, dus als iemand ze heeft zou die me ook heel blij maken. 😀 Ik zal binnenkort de rest van 2015 op de stack even compleet maken.

• 5 months later...
  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.