Spring naar bijdragen

aj beirens goodbye, aur revoir etc


hans knot

Aanbevolen berichten

Percy Faith – Besame Mucho. Een compositie van Consuelito Velázques Torres, een Mexicaanse componiste en pianiste. Op 16-jarige leeftijd componeerde zij al het prachtige ‘Besame Mucho’ ofwel ‘Kus me veel’. Het werd voor het eerst in 1944 opgenomen door Andy Russell begeleid door Al Sock and his orchestra. Honderden versies zijn er opgenomen en deze versie van Percy Faith werd door AJ Beirens in januari 1974 gebruikt ter afsluiting van zijn RNI World Service programma met de woorden: ‘Now, from me, AJ, it’s goodbye, see you next week, be good and be carefull, Au revoir and cheerio.’, waarna deze prachtige uitvoering van Besame Mucho volgde, uitgekomen in 1962.

 

Percy Faith - Besame Mucho. A composition by Consuelito Velázques Torres, a Mexican composer and pianist. At the age of 16 she already composed the beautiful 'Besame Mucho' or 'Kiss me a lot'. It was first recorded in 1944 by Andy Russell accompanied by Al Sock and his orchestra. Hundreds of versions have been recorded and this version of Percy Faith was used by AJ Beirens in January 1974 to conclude his RNI World Service programme with the words: 'Now, from me, AJ, it's goodbye, see you next week, be good and be carefull, Au revoir and cheerio', followed by this beautiful performance of Besame Mucho from 1962.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

 

bewerkt door hans knot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.