Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

13 augustus 1979 Radio Delmare

Featured Replies

Geplaatst
14 uur geleden zei bert ree:

was dit niet bijna het laatste programma van Astrid?

die dag 9u Ronald Bakker, 10u Astrid, 11u John Anderson 12u Nonstop 19-21u Dr Molly

Maandag 13 augustus, is de dag na de 'muiterij' van Jan Olienoot en  Kees' Kaas' Mulder .

Op 12 augustus 1979 heb ik( Leendert=Jan Olienoot) Ronald Bakker weer van boord gehaald. Hij staat op de foto aan dek om zijn spullen in plastic zakken te doen en weer mee naar de wal te nemen. Als bewijs twee foto's van die bewuste muiterijdag. Eén foto met Kees 'Kaas' Mulder en Ronald Bakker en eentje met Kees en Jan Olienoot.

Alleen Johan Rood  en kapitein Hans Keers bleven achter. We spraken af nieuwe programma's aan te leveren. Tot die tijd zouden er oude programma's worden herhaald en zouden de  twee mannen hun best doen om de zender in de lucht te houden.

Ronald Bakker kan dus niet de volgende ochtend om 9 uur programma hebben gedaan. Hij zat altijd live en was door mij van boord gehaald.

Ik heb destijds geen 'logboek' bijgehouden. Was te druk met allerlei andere zaken. Ik kan dus niet  alle programma's met zekerheid bevestigen of ontkennen.  Ik weet nog wel heel goed wat er op 12 augustus 1979 is gebeurd. Staat in mijn geheugen 'gebeiteld'...

Salut

Leendert

12 augustus 1979.Machtsovername aan boord Martina doorJan Ol.jpg

Ronald Bakker en kees'Kaas' Mulder Delmare augustus 1979.jpg

IMG_0119.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.