Geplaatst 5 december 20205 jr. Heeft er iemand een idee waar ik tegen betaalbare prijs Vlaamse jingles kan laten maken in België?
Geplaatst 6 januari 20214 jr. https://greatmedia.be/ Noem mijn naam even, krijg je korting. Heb hen al met veel geholpen. 6 januari 20214 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 16 februari 20214 jr. Auteur Beetje te duur voor mijn hobbyradio... en Hofman zal dat niet voor niks doen!
Geplaatst 4 april 20214 jr. voor niks zul je geen goeie jingles hebben. voor kwaliteit moet je betalen. Ik heb er al laten maken voor weinig geld.
Geplaatst 23 mei 20214 jr. Auteur Op 4-4-2021 om 10:35 zei manie: voor niks zul je geen goeie jingles hebben. voor kwaliteit moet je betalen. Ik heb er al laten maken voor weinig geld. Wat is weinig geld?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.