Geplaatst 21 februari 20214 jr. Ik kijk naar de Alleskunner van sbs6 leuk progamma mijn vraag is als er iemand afvalt hoor je een verliezers deuntje wie o wie heeft dit gemaakt of heefd dit transparant op mp3 of pix graag ik van jullie dan zijn jullie de Alleskunners bvd Chaldy.
Geplaatst 22 februari 20214 jr. Jeetje wat moet sbs er toch veel voor doen om een paar adverteerders zo gek te krijgen. Wat een trage show, wat duurt het toch lang voordat ze "to the point" komen. Maar dat geheel terzijde. Want ieder zijn ding natuurlijk. Natuurlijk kan dat. https://pixeldrain.com/u/sVndt41p Song die je denk ik bedoeld is Donna Summer - Last Dance Met het simpele en gratis Audacity gedaan Maar ik ben hiermee nog lang geen alleskunner 😅
Geplaatst 22 februari 20214 jr. Auteur Leuk maar sorry deze bedoelde ik niet het stulje is instrumentaal het heeft een doffe dreun..... Maar toch bedakt voor dit stukje
Geplaatst 22 februari 20214 jr. 1 uur geleden zei chaldy: Maar toch bedankt voor dit stukje Graag gedaan, maar je weet nu wel hoe je dit kunt doen
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.