Jump to content

TROS-H3-1976 12 09-1607-1736-FerryMaat-Europarade

martinja

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Op 17-3-2021 om 13:28 zei Omnivoor:

Please login or register to see this link.

TROS-H3-19761209-1607-1736-FerryMaat-Europarade.mp3 

Credits uiteraard naar de enige echte meesteraanbieder (1 van de meesteraanbieders hier op het RTP moet ik er haastig aan toevoegen) M--J--A  ! :) 

Geweldige uitzending trouwens uit de toptijd van de Europarade. Eind 1976, ik was 9 en net een jaartje bezig met muziek en radio. Op vrijdag de Nationale Hitparade met Felix opnemen, op donderdag deels dezelfde hits, maar toch ook aparte plaatjes uit vooral Zuid-Europa meepikken. Voor mij het ultieme jeugdsentiment.

Edwin

• Like 1
  • Thanks 2

2 uur geleden zei rauhfaser:

Geweldige uitzending trouwens uit de toptijd van de Europarade. Eind 1976, ik was 9 en net een jaartje bezig met muziek en radio. Op vrijdag de Nationale Hitparade met Felix opnemen, op donderdag deels dezelfde hits, maar toch ook aparte plaatjes uit vooral Zuid-Europa meepikken. Voor mij het ultieme jeugdsentiment.

Edwin

Helemaal mee eens, Edwin, ik zat helemaal ''paraat'' bij de allereerste uitzending in de lente van 1976

(volgens mij toen Fox met 'S-S-Single bed' als paradeplaat)

• Like 3

25 minuten geleden zei Omnivoor:

Helemaal mee eens, Edwin, ik zat helemaal ''paraat'' bij de allereerste uitzending in de lente van 1976

(volgens mij toen Fox met 'S-S-Single bed' als paradeplaat)

Klopt, ja. Ik heb die hit toen wel meegekregen, maar de finesses van waarop de Top 40 ineens de Europarade werd, heb ik pas later ontdekt. De avondradio van H3 (Soulshow, Rock 'n' roll methode, Poster, Steenen Tijdperk, VOO op 3) ontdekte ik pas rond 1978. 

• Like 1
  • Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Similar Content

• By martinja
      AVRO-H3-1976 01 19-1900-2000-Jan van Veen - Lets twist again
    • By Vincent
    • By martinja
      TROS Hilversum 3 - 19820813 - Ad Roland - Europarade - Edits [Or 19820725]

TROS Hilversum 3 - 19821107 - Ad Roland - Europarade

• By hans knot
      Jean Jacques Perrey – L’Horloge Hantee Een van de vele nummers van Jean Jacques Perrey die in de zeezenderdiscografie thuis horen. Hij componeerde dit nummer in samenwerking met Harry Breuer en het kwam in 1972 voor het eerst uit op de lp Moog Generation. In november 1976 werd op Radio Mi Amigo een nieuwe programmering ingevoerd en Marc Jacobs, die op bezoek was in Playa de Aro, maakte samen met Bart van Leeuwen een nieuw programma overzicht waarbij ze gebruik maakten van ‘L’Horloge Hantee’.

Jean Jacques Perrey - L'Horloge Hantee One of the many songs of Jean Jacques Perrey that belong in the discography. He composed this song in cooperation with Harry Breuer and it was first released in 1972 on the LP Moog Generation. In November 1976 a new programming was introduced on Radio Mi Amigo and Marc Jacobs, who was visiting Playa de Aro, made a new programme overview together with Bart van Leeuwen using 'L'Horloge Hantee'.

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      5,231
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Laurens Blinxma
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.