Geplaatst 28 februari 20214 jr. Populair bericht Voorlopig is Rob niet op de radio te horen. Door zijn transfer naar Radio Veronica is hij pas op 28 juni a.s. weer te horen. Ik ben dan ook van plan om tot die tijd regelmatig wat (oud) werk te plaatsen, zodat we rustig kunnen afkicken terwijl te uitkijken naar zijn terugkeer op de radio! Geinteresseerden?
Geplaatst 28 februari 20214 jr. Ja, leuk! Lijkt mij een uitstekend plan! 28 februari 20214 jr. bewerkt door berrie20
Geplaatst 28 februari 20214 jr. Yep ben ik helemaal voor ! Zelf gelukkig ook nog wat KX spul van Rob en begin periode van de Bonanza maar plaats graag wat. Want het wordt wel afkicken 😞
Geplaatst 1 maart 20214 jr. Leuk initiatief! Misschien nog een tip voor wie het niet weet, elke week deel ik van maandag t/m donderdag een uitzending van Stenders Eetvermaak in de club 3FM-archief. 😉 Vrijdag beginnen we daar met de '3FM Classic Request' week. 1 maart 20214 jr. bewerkt door David Peeters
Geplaatst 1 maart 20214 jr. Auteur 7 uur geleden zei David Peeters: Leuk initiatief! Misschien nog een tip voor wie het niet weet, elke week deel ik van maandag t/m donderdag een uitzending van Stenders Eetvermaak in de club 3FM-archief. 😉 Vrijdag beginnen we daar met de '3FM Classic Request' week. Jazeker! En dat wordt ook zeer gewaardeerd. Alleen 2008 had ik al helemaal compleet van Rob. Maar de Ekstra Weekends van 2008 had ik nog niet compleet, dus dat is ook zeer fijn!
Geplaatst 21 maart 20214 jr. Auteur Populair bericht Hier een begin! Afl. 1, 2 en 3 van Stenders Sixties & Seventies Standards (oftwel Inlijsten) wat op Radio 192 wordt uitgezonden! Stenders Sixties & Seventies Standards 1 Stenders Sixties & Seventies Standards 2 Stenders Sixties & Seventies Standards 3
Geplaatst 24 maart 20214 jr. Op 21-3-2021 om 14:17 zei SIrhc: Hier een begin! Afl. 1, 2 en 3 van Stenders Sixties & Seventies Standards (oftwel Inlijsten) wat op Radio 192 wordt uitgezonden! Stenders Sixties & Seventies Standards 1 Stenders Sixties & Seventies Standards 2 Stenders Sixties & Seventies Standards 3 Dank hiervoor ! Wanneer zijn deze uitgezonden ?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.