Geplaatst 30 maart 20214 jr. Populair bericht Deze kwam ik tegen bij het uitspitten van mijn cassettes: Opname van Edith den Doosch, de korte tijd dat ze bij 538 programma maakte. de opname begint 6-2-2003 om 23:55 Edith den Doosch op Radio 538 - 7-2-2003 Veel plezier ermee Groet! Dennis
Geplaatst 30 maart 20214 jr. Geweldig bedankt hiervoor! Ik probeer zo veel mogelijk van 538 te verzamelen van de 00's, aangezien ik toen begon te luisteren. Heb helaas zelf weinig opgenomen, maar dit is hartstikke top! Mocht je nog meer hebben, dan hou ik me zeker aanbevolen.
Geplaatst 31 maart 20214 jr. hartelijk bedankt voor deze upload, dit soort mensen mis ik op de radio.
Geplaatst 26 mei26 mei Hoi Dennis,Zou je deze misschien nog een keer willen uploaden? Alvast bedankt!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.