Spring naar bijdragen

Radio 192 Live vanaf de Scheveningse Pier 18-04-2003


Musicman

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Musicman:

Volgens mij kwam Melanie uiteindelijk niet, voor zover ik me kan herinneren.

Ik weet het niet meer. Heb helaas vandaag deze uren niet terug kunnen beluisteren.

 

Ik heb deze uren alweer  jaren geleden beluisterd en daarvan aantekeningen gemaakt, die ik nu gedeeld heb. Daar stond haar naam wel bij. Wat ik mij van herinner, dat ze toen in Nederland woonde en dat ook verteld heeft. Maar 100% garantie heb ik niet. 

 

Wellicht dat iemand anders het weet, op het moment dat diegene al deze uren hebt terug beluisterd. Het zou mooi zijn, als die dat kan delen met iedereen hier.

 

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.