Geplaatst 24 mei 20214 jr. Populair bericht Opgenomen van de radio op 31 maart 1987. Ik denk dat het werd gedraaid in Jack Spijkerman's programma (''Heb je een Wens, vraag het de Vara'') vroeg middag, want op het laatst zegt hij dat hij had gepoogd iemand uit Nieuwegein te bereiken, maar dat dat niet gelukt was. De groep heet ''The Walkman'', het nummer ''I Am What I Am''. Als een van jullie er meer over weet, dan hoor ik het graag. Er is wel wat te vinden over dit plaatje op Discogs, maar voor de rest niet veel, behalve dat Jaap Eggermont en Ben Liebrand er bij betrokken zijn geweest. https://www.discogs.com/The-Walkman-I-Am-What-I-Am/master/1710424 Het plaatje kwam uit in 1986 en is voor zover ik weet geen tip of hit geweest. Zoals gezegd, door mij slechts 1 keer op de radio gehoord en wel in de Lente van 1987. Ik heb voor het gemak er weer een YouTube clipje van gemaakt. Ik persoonlijk vind het een ijzersterk nummer en met de Reggae-achtige ondertoon vraag ik me af of dit een poging was om een Nederlandse UB40 te creëren!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.