Spring naar bijdragen

New youtube channel - Ben's Radio Visuals


Ben

Aanbevolen berichten

Dear all,

 

Since 1999 I have been filming predominantly radio DJ's, but also radiostations, quite frequently. Personally I love to watch a DJ at work.

Also, I visited the Dutch Zeezender/Radiodays and filmed all the interviews. With all that I have built-up quite a large video archive throughout the years.

On this channel I will be sharing the material that I have in my archive. And, as Mary Payne once wrote on her website : "No Big L RSL would be complete without the sight of Ben Meijering with a digital video camera grafted to his arm!"

 

This is the url : Please login or register to see this link.

 

Enjoy and please pass-on this message!!

 

Kind regards

 

Ben Meijering (aka LosGoud)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Genieten hoor, dit! Ik juich altijd het initiatief toe om eigen gemaakte opnamen publiekelijk te delen, en het is ook gewoon écht heel interessant. Ik ben meer een Nederlandse TV-kenner dan dat ik verstand heb van radio; ik ben zelf echt een leek op gebied van radiohistorie (ik ken de namen en de titels van de makers en de programma's, ik ken alles van The Day The Music Died inclusief het laatste uur, maar daar houdt het wel op), dus dan is dit een heerlijk warm bad om iets wijzer te worden.

 

Uiteraard de gesprekken van Lex Harding op 31 augustus 2004, Erik de Zwart met een Top 40 uit 1971 in 2010 en Ferry de Groot op Radioday 2006, maar ook die panelgesprekken over Mi Amigo, Het REM-eiland... Heerlijk. Ga zo door! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.