Posted November 28, 20213 yr Popular Post Hallo ! De Nationale Hitparade Top 100 1978 met Felix Meurders & Peter Holland ! ( Start naar 10 seconden ) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 1978-12-31 Nationale Hitparade 1978 Top 100.mp3 400 MB Fijn weekend! Groetjes, Hendrik
January 15, 20223 yr Author Popular Post vor 4 Stunden schrieb Alias: Ach jammer, deze link is al verlopen. Ik ga in de wachtkamer zitten... ;0) Hoi ! Je wachten is voorbij. Je hebt een week om de NH te downloaden. Start na 10 seconden. De Nationale Hitparade Top 100 1978 met Felix Meurders & Peter Holland ! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 1978-12-31 Nationale Hitparade 1978 Top 100.mp3 400 MB Fijn weekend! Groetjes, Hendrik
January 17, 20223 yr Op 15-1-2022 om 19:51 zei Zeitreise: Hoi ! Je wachten is voorbij. Je hebt een week om de NH te downloaden. Start na 10 seconden. De Nationale Hitparade Top 100 1978 met Felix Meurders & Peter Holland ! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 1978-12-31 Nationale Hitparade 1978 Top 100.mp3 400 MB Fijn weekend! Groetjes, Hendrik Werd deze eigenlijk uitgezonden door de NOS of door de VARA?
January 18, 20223 yr Popular Post 10 uur geleden zei Evert5866: Werd deze eigenlijk uitgezonden door de NOS of door de VARA? Even googelen en je weet het: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Dit is de aan elkaar geplakte versie gemaakt van de uitvoering die ooit op de Mega Top 50 site heeft gestaan. Banden kwamen van iemand uit Groningen en ik heb ze toentertijd gedigitaliseerd. Voor de verzamelaars de originele versie: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 14, 20223 yr Popular Post Wat ben ik ontzettend blij met deze bestanden van de jaarlijst 1978. Hierin wordt namelijk een oproep gedaan voor een plaat die ze in de studio niet hadden (José E Los Reyes - Lailola (No Ablas Mas) waarop luisteraars konden reageren. Mijn vader, die dit nummer in zijn bezit had, was de eerste beller en stapte in de auto van Naarden (waar wij toen woonden) naar Hilversum. Als blijk van dankjewel en aandenken kreeg hij de handtekeningen van de DJ's op de LP en ook een paar flessen drank mee. Ik was jaren lang op zoek naar dit fragment en uiteindelijk toch gevonden. Zelf had ik dit als jochie van 12 jaar opgenomen op cassette, maar deze cassette heeft de tand des tijds helaas niet overleefd. Dit fragment had ik zo graag aan mijn vader willen laten horen maar helaas is hij op 12 augustus 2021 overleden. Dit blijft zeker een mooi aandenken aan hem. In deel 3: van +/- 48:50 tot +/- 49:20 In deel 4 van +/- begin tot +/- 00:50 van +/- 17:15 tot +/- 17:30 van +/- 19:13 tot +/- 20:00 Edited May 14, 20223 yr by Bob de Groot
October 26, 20222 yr Popular Post Jammer, heb deze gemist.... Is het mogelijk om deze nog een keertje beschikbaar te maken, heb uit het jaar 1978 goede herinneringen aan...toen ik mijn vrouw leren kennen, vooral Saturday Night Fever en Grease waren in dat jaar grote bioscoop krakers.... Dit jaaroverzicht kan ik natuurlijk ook via Spotify beluisteren, maar er gaat toch niks boven qua sfeer en beleving van het radio programma van dat jaar.... Wil deze ook wel delen/ ruilen🙂 met een andere hitlijst uit 1979... Jaaroverzicht Avro's Toppop 1979 met Frank van de Mast This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Zie wel of iemand het jaaroverzicht '78 nog beschikbaar heeft. Alvast Hartelijk bedankt Fijne dag verder Groet Edwin
October 26, 20222 yr Popular Post Hey Edwin, hier de top 100 van 1978, met dank aan Vincent This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Groet Theo Trouwens, wel lachen, ze zijn het eerste uur meer tijd bezig met telefoneren als plaatjes draaien.... op die bar koude Oudjaarsavond! Edited October 26, 20222 yr by Kadoelen
October 27, 20222 yr 10 uur geleden zei Kadoelen: Hey Edwin, hier de top 100 van 1978, met dank aan Vincent This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Groet Theo Trouwens, wel lachen, ze zijn het eerste uur meer tijd bezig met telefoneren als plaatjes draaien.... op die bar koude Oudjaarsavond! TOP 1000 maal dank voor het beschikbaar maken van (voor mij) dit bijzonder jaar.... Bar en boos was het inderdaad ijzig koud met een gevoels temperatuur van -20... iedereen werd geadviseerd om vooral thuis te blijven.... treinen hier en daar gestrand, binnen wegen slecht toegankelijk is ook geen wonder dat ze zoveel aan het bellen waren, om alles nauwlettend in de gaten te houden....blij met dit jaaroverzicht....en ook voor Vincent 👍
October 27, 20222 yr Popular Post 4 uur geleden zei edwin8yvonne: TOP 1000 maal dank voor het beschikbaar maken van (voor mij) dit bijzonder jaar.... Bar en boos was het inderdaad ijzig koud met een gevoels temperatuur van -20... iedereen werd geadviseerd om vooral thuis te blijven.... treinen hier en daar gestrand, binnen wegen slecht toegankelijk is ook geen wonder dat ze zoveel aan het bellen waren, om alles nauwlettend in de gaten te houden....blij met dit jaaroverzicht....en ook voor Vincent 👍 Opvallend is nummer 44 van deze hitlijst Jeff Wayne-Eve of the war Had het destijds het de Nederlandse Vertaling van dit muzikale hoorspel 'War of the Worlds' met de bandrecorder opgenomen....op den duur met PC op Cd-rom gebrand jaren later via Compact Disc naar mp3 overgezet... Hoorspel “Planetenoorlog” uitgezonden door de Veronica Omroep Organisatie op 30 okt 1978 (Hilversum 1, 22.55-00.25 uur) Voor de uitzending van dit hoorspel kreeg Veronica een half uur extra radiozendtijd èn Hilversum 1 zond een half uur langer uit, want in die tijd ging de zender normaliter na middernacht uit….. Hieronder...voor de liefhebbers de Nederlandse vertaling zoals die in 1978 is uitgezonden.... This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
July 20, 20231 yr Op 28-11-2021 om 13:17 zei Zeitreise: Hallo ! De Nationale Hitparade Top 100 1978 met Felix Meurders & Peter Holland ! ( Start naar 10 seconden ) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 1978-12-31 Nationale Hitparade 1978 Top 100.mp3 400 MB Fijn weekend! Groetjes, Hendrik Hallo, wil je de nationale hitparade van 24 December 1978 nog eens posten !
July 22, 20231 yr Author Popular Post Am 20.7.2023 um 23:33 schrieb lucky lucky: Hallo, wil je de nationale hitparade van 24 December 1978 nog eens posten ! Hallo Lucky! Hier kunt u het programma voor de komende zeven dagen nogmaals downloaden. Zendtijd meer dan 4 uur. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Nationale Hitparade Top 100 - 1978 Felix Meurders & Peter Holland.mp3 600 MB Veel plezier! Hendrik
July 22, 20231 yr 22 minuten geleden zei Zeitreise: Hallo Lucky! Hier kunt u het programma voor de komende zeven dagen nogmaals downloaden. Zendtijd meer dan 4 uur. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Nationale Hitparade Top 100 - 1978 Felix Meurders & Peter Holland.mp3 600 MB Veel plezier! Hendrik Hartelijk dank !
April 29, 20241 yr Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar de Nationale Hitparade Top 100 - 1978. Ik had hem ooit op reel to reel band, maar deze is verloren gegaan. Zou hij nog een keer gepost kunnen worden?
April 30, 20241 yr Popular Post Ik heb twee versies: 1 zelf opgenomen (mono) en 1 gedownload (met dank aan de oorspronkelijke uploader), die waarschijnlijk beter is van kwaliteit. Dus die laatste hieronder. 19781231 1400 NOS - Felix Meurders, Peter Holland - Top 100 1978 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 19781231 1500 NOS - Felix Meurders, Peter Holland - Top 100 1978 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 19781231 1600 NOS - Felix Meurders, Peter Holland - Top 100 1978 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 19781231 1700 NOS - Felix Meurders, Peter Holland - Top 100 1978 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Heel erg vermakelijk, met platen die er niet zijn, extra lange verkeersinformatie omdat alle wegen (vooral in het noorden waar ik toen woonde) waren dicht gesneeuwd met duinen tot 3 meter hoog.
May 1, 20241 yr Top! Ik heb er lang naar gezocht. Erg leuk om weer te horen. Vroeger vaak beluisterd. Klassiekers uit de tijd dat er 's winters nog volop sneeuw viel 😉 Veel dank.
May 2, 20241 yr Op 29-4-2024 om 21:35 zei Bob Sacamento: Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar de Nationale Hitparade Top 100 - 1978. Ik had hem ooit op reel to reel band, maar deze is verloren gegaan. Zou hij nog een keer gepost kunnen worden? Dag Bob, Hartelijk welkom op Radiotrefpunt! Heb je wellicht nog andere opnames die je nog wel op reel to reel band hebt liggen, die voor de leden hier van waarde kunnen zijn?
May 3, 20241 yr Dank voor deze leuke uurtjes Bertus. 31 December 1978 Een ijsdag met gemiddelde temperatuur van -11.6 °C en een gevoelstemperatuur van -20.3 °C. De minimum temperatuur was -13.2 °C en de maximum temperatuur -9.5 °C. Koud! Ik had op die avond de Bijkeukendeur een kwartiertje opengelaten,om naar het Maar kort durende vuurwerk te kijken,zo koud was het. Maar ondertussen was de waterleiding bevroren,door de buitendeur een kwartiertje open te laten.En mijn vader boos....... Paradise by the Dashboardlight van Meatlov op nummer eén in de Hitparade..... 3 weken lang op nummer 1 zelfs. Edited May 3, 20241 yr by Moby