Geplaatst 31 december 20213 jr. Populair bericht https://we.tl/t-Q2mpOrt525 Monique 963 Top 100 1986 31-12-1986 met Joost den Draaijer, Het Gelegenheidsduo (Rob van Zijl en Marcel), Tony Berk, Max de Graaf, Maarten de Jong, Mark de Mast, Eddy Ouwens en Ronald van de Meijden
Geplaatst 31 december 20213 jr. Populair bericht Die Ronald van de Meijden vond ik al altijd een leuke kerel om naar te luisteren in die tijd. Tijdens zijn avondprogramma (de naam ontsnapt me), altijd had ie tijd te kort. Toen dan dat stemmetje riep van "Van de Meijden, het is tijd!" Echt grappig vond ik dat.
Geplaatst 31 december 20213 jr. Auteur Populair bericht 5 uur geleden zei Ricky: Die Ronald van de Meijden vond ik al altijd een leuke kerel om naar te luisteren in die tijd. Tijdens zijn avondprogramma (de naam ontsnapt me), altijd had ie tijd te kort. Toen dan dat stemmetje riep van "Van de Meijden, het is tijd!" Echt grappig vond ik dat. Meidenwerk
Geplaatst 2 januari 20223 jr. Populair bericht Inderdaad ja, Dank u wel. Verder wens ik iedereen hier op dit forum een voorspoedig en gelukken 2022 toe
Geplaatst 5 januari 20223 jr. Op 31-12-2021 om 13:48 zei Ricky: Die Ronald van de Meijden vond ik al altijd een leuke kerel om naar te luisteren in die tijd. Tijdens zijn avondprogramma (de naam ontsnapt me), altijd had ie tijd te kort. Toen dan dat stemmetje riep van "Van de Meijden, het is tijd!" Echt grappig vond ik dat. Vond ik ook!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.