Geplaatst 19 april 20223 jr. Populair bericht Opname van het NCRV nachtprogramma Nachtexpress van donderdag 15 februari 1990, het uur tussen 05.00 en 06.00 uur, gepresenteerd door Arjan de Ruiter en een klein stukje Vandaag Donderdag, gepresenteerd door Sjors Fröhlich. https://pixeldrain.com/u/VYHQ2YCj
Geplaatst 19 april 20223 jr. Hier luisterde ik niet naar, maar vanwege de datum pik ik hem toch mee. Mijn 22ste verjaardag... Ik woonde boven een café van m'n ouders op Grote Markt nummer 2 in hartje Breda. Voor mijn verjaardag kreeg ik twee stuks Technics SL1210. Verwend kind! Veel vrienden van toen zitten nu in de zaak van pa, ik heb dat kunnen vermijden. 😉 M'n vriendinnetje was later lijdend voorwerp in een aflevering van Het Mooiste Meisje van de Klas. Dank voor de herinneringen Frank! Ik zou best nog weleens een dagje 22 willen zijn.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.