Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Na de vele belangstelling voor de uitzendingen van het Steenen Tijdperk uit 2000, die door Ben in een draadje zijn geplaatst, is er misschien ook wel belangstelling voor uitzendingen uit 2001.  

De eerste dat jaar was op 7 januari 2001 van 14.00-16.00 uur. Presentatie:  Jeffrey Willems. Productie: Jac van IJll;  samenstelling en eindregie:  Koop Geersing.

https://www.mediafire.com/file/udnwdnn5gl8y9g4/010107+Steenen+Tijdperk+Archiefuitzending+1978.zip/file

Geplaatst
  • Populair bericht

Da's een prachtig initiatief, Jac! Ik heb 19 afleveringen uit 2001 op MF staan. Als ik kijk naar het aantal keren dat die gedownload zijn dan is ook mijn conclusie dat de Steenen Tijdperken heel populair zijn, en dat is volkomen terecht. Het was een geweldig programma!

Ik ben maar 's begonnen om alle opnamen, die ik zelf heb gemaakt, van de verschillende HDs bij elkaar te zetten en te sorteren op jaar en maand. Mocht je er missen uit 2001, dan kan ik kijken of ik eventueel kan aanvullen.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Beste Ben,

Ik heb er als ik het goed heb, 42 in mijn bezit.  Ik mis in ieder geval de zomerserie dat jaar.

Groet,

Jac

Geplaatst
  • Populair bericht

Da's een flink aantal uitzendingen, Jac. Uit de maanden Juni tot en met September heb ik zelf (ook) helemaal geen opnamen, helaas.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Omnivoor:

Bedankt voor de bovenstaande ''Tijdperken'', JacChicago!!!

Omni ;) 

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Zeer waardevol. Dank daarvoor

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.