Geplaatst 30 mei 20223 jr. Ik ben al een poosje op zoek naar het boek Het REM-Eiland: De onstuimige geschiedenis van Radio en TV Noordzee. Wie weet of dit nog ergens te koop is? Rockart heeft het niet meer, marktplaats is leeg, bol.com en dergelijke ook niet.
Geplaatst 30 mei 20223 jr. 18 minuten geleden zei Robin1981: Ik ben al een poosje op zoek naar het boek Het REM-Eiland: De onstuimige geschiedenis van Radio en TV Noordzee. Wie weet of dit nog ergens te koop is? Rockart heeft het niet meer, marktplaats is leeg, bol.com en dergelijke ook niet. Probeer eens bij SMC. https://mediacommunicatie.nl/shop.html
Geplaatst 31 mei 20223 jr. Auteur Dankjewel voor de tip! Alleen digitaal, maar gewoon een e-reader aanschaffen. Staat al langer op mijn lijstje.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.