Geplaatst 25 juni 20223 jr. Alleszins geen reguliere muziek. Ik vrees van 1 of andere lp met muziek voor stations ed.
Geplaatst 28 juni 20223 jr. Populair bericht In het weekend kwam ik erachter dat het fragment uit de Caroline Countdown Of Sound van 21 mei 1966 komt (uit een file die Hans Knot hier vorig jaar december onder Zeezenders plaatste). Verder kwam ik daar niet mee maar na het nogmaals beluisteren van z’n prachtige CD box, besloot ik Caroline kenner bij uitstek Norman Barrington te vragen. Die wist me al gauw te vertellen dat dit “The Harry Roberts Sound” met “Quite Beside The Point” was en dat het nummer ook werd gebruikt door Alan Freeman in het BBC Light programma “Pick Of The Pops”. Dus met dank aan Norman Barrington en namens hem een groet aan alle Caroline vrienden. 28 juni 20223 jr. bewerkt door Henk
Geplaatst 28 juni 20223 jr. Auteur Super bedankt Henk voor dit meesterlijke speur- / navraag werk!!!!
Geplaatst 28 juni 20223 jr. Populair bericht Ook de a-kant van deze single is als tune gebruikt: https://radiopedia.nl/wiki/Honey_Badger_(The_Harry_Roberts_Sound) 28 juni 20223 jr. bewerkt door Roel Dickse
Geplaatst 29 juli 20223 jr. ik weet nog wel dat "At the sign of a swinging symbol" de tune was van Pick of the pops, maar deze wist ik niet.
Geplaatst 31 juli 20223 jr. Auteur Ik weet zeker dat het niet die was, maar wel die met een cymbal. Bovendien ken ik de groep pick of the pops ook niet, wel in de uitvoeringen van Brass Incorporated en Brian Faye orchestra.
Geplaatst 4 augustus 20223 jr. Erik, ik bedoel niet de groep Pick of the pops maar het programma met die naam van Alan Freeman op de zondagmiddag op de BBC, met de top 10 en de nieuwkomers in de top 20 en tussendoor wat nieuwe singles van toen. Ik heb de single van Brian Faye Orchestra en die bedoelde ik.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.