Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Wat waren we blij toen op 1 Juli 1979 Radio Mi Amigo weer terug was in de lucht vanaf het Motor Schip "Magdalena", het leek of alles prima geregeld was en de boot tip-top was.... :( 

Hoe anders was de realiteit. Toch kwamen er die 2 Maanden en 3 weken dat ze uitzonden best wel leuke programma's van Radio Mi Amigo met plaatjes die me altijd terug doen denken aan die zomer van 1979. "LBS" van de groep "LBS" - "Chinese man van "McDuff's Dimension" - "Motor man" van "Music line" - "Reggea shop" van "Second Life" - "Diamonds are a girls best friend" van Bertice Reading... en nog veel meer plaatjes die ook als origineel 45 toeren vinyl in mijn verzameling zitten.

Johan Vermeer neemt U op Radio Mi Amigo 43 jaar mee terug in de tijd, 17 Juli 1979 en de opgenomen tijd is 14 tot 15 uur.

Have fun...

Henk Kruize

https://pixeldrain.com/u/mJ4iphhv

Geplaatst

Dank je wel Henk. Heb zojuist het geweldige boek van Ferry Eden uit. Ook deze periode wordt daarin vakkundig beschreven. Jammer dat het zo kort mocht duren ...

Geplaatst
  • Auteur

Ferry heeft heeft van zijn Mi Amigo boek een meesterwerkje gemaakt, dat mag wel gezegd worden!!!! Inderdaad is het jammer dat de 2e Mi Amigo periode zo kort was, de ontvangst in Nederland was prima, er waren, zeker de laatste weken, prima DJ's aan boord, o.a. Ferry Eden, Johan Vermeer en Eric Mess. Alleen "scheeps technisch" zat de zaak niet echt lekker in elkaar en dat heeft ze uiteindelijk de das om gedaan. Jammer, heel jammer.

Henk Kruize

Geplaatst
13 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Ferry heeft heeft van zijn Mi Amigo boek een meesterwerkje gemaakt, dat mag wel gezegd worden!!!! Inderdaad is het jammer dat de 2e Mi Amigo periode zo kort was, de ontvangst in Nederland was prima, er waren, zeker de laatste weken, prima DJ's aan boord, o.a. Ferry Eden, Johan Vermeer en Eric Mess. Alleen "scheeps technisch" zat de zaak niet echt lekker in elkaar en dat heeft ze uiteindelijk de das om gedaan. Jammer, heel jammer.

Henk Kruize

Ik ben bij hoofdstuk 3 aangekomen en het is voor mij net als het met eten.... Als het erg lekker is, dan doe ik het wat langzamer aan :)  Mooi gedetailleerd - idd een meesterwerk.

Gr.

Martin

bewerkt door martinja

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.