Geplaatst 31 juli 20223 jr. Op 15 augustus 1975 werd het zendschip de Norderney binnengesleept in de haven van IJmuiden. Volgens "geruchten" is daar destijds een reportage over gemaakt door TROS aktua. Heeft iemand deze reportage ? Ik zoek een geluidsfragment van deze gebeurtenis. alvast bedankt, Fred
Geplaatst 31 juli 20223 jr. Het was AKTUA radio. Tom Mulder deed verslag en ik was daarbij. Fred waarom zoek je speciaal dit fragment?
Geplaatst 31 juli 20223 jr. Auteur Hoi Juul, Ik wil een klein geluidsfragment van deze gebeurtenis gebruiken als ondersteuning van het nieuwsoverzicht wat ik altijd maak aan het begin van mijn radioprogramma. Maar ik zie dat de TROS de rechten (nog) heeft.... lukt het dan wel ? Groet, Fred 31 juli 20223 jr. bewerkt door FredZ
Geplaatst 31 juli 20223 jr. Populair bericht Nou officieel niet dus. Maar als je mij nu eens mail stuurt. 11 augustus 1975. 31 juli 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 31 juli 20223 jr. Auteur zou helemaal top zijn,!! bedankt alvast Fred (zie berichten inbox)
Geplaatst 31 juli 20223 jr. Populair bericht 1 uur geleden zei Juul: Nou officieel niet dus. Maar als je mij nu eens mail stuurt. 11 augustus 1975. Bron: Internet
Geplaatst 31 juli 20223 jr. 1 uur geleden zei thijs5326: Bron: Internet Het blijft een droevig gezicht het binnenhalen van de Norderney😢
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.