Geplaatst 10 augustus 20223 jr. Populair bericht en weer een dag dichter bij de gedwongen sluiting... https://www.mediafire.com/folder/z6opyvaixhd6e/Radio+London+1967-08-11 hierin staan de files die ik van vrijdag 11 augustus 1967 heb verzameld Groet,Jan 10 augustus 20223 jr. bewerkt door jan227 x
Geplaatst 11 augustus 20223 jr. Populair bericht Tony B op 11 augustus 1976 lijkt me niet juist, hij werkte toen al voor de BBC Light met een uurtje Midday Spin tussen de middag tot hij op 30 september BBC Radio One opende. Blackburn was vroegtijdig gestopt, net als Skues bij Bigl L, om de voortzetting van de loopbaan bij de BBC niet in de weg te zitten. Een juiste beslissing van de heren.
Geplaatst 11 augustus 20223 jr. 8 uur geleden zei Marinebroadcasters: Tony B op 11 augustus 1976 lijkt me niet juist, hij werkte toen al voor de BBC Light met een uurtje Midday Spin tussen de middag tot hij op 30 september BBC Radio One opende. Blackburn was vroegtijdig gestopt, net als Skues bij Bigl L, om de voortzetting van de loopbaan bij de BBC niet in de weg te zitten. Een juiste beslissing van de heren. 1967 waarschijnlijk ipv 1976
Geplaatst 11 augustus 20223 jr. 4 uur geleden zei bert ree: 1967 waarschijnlijk ipv 1976 Ja, moet 67 zijn.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.