Geplaatst 13 augustus 20223 jr. Sinds een aantal maanden geleden ben ik begonnen om mijn banden archief te digitaliseren, een groot karwei, maar met heel veel luisterplezier. Ik haalde zojuist de tapes uit de kast van 19 Maart 1980 en van die laatste dag Van Caroline op de Mi Amigo mis ik nog wat uurtjes. Wat zoek ik... de uren tussen 06 en 09 uur en van 12 tot 16;34 uur. Ik zou het heel fijn vinden als een van onze forumleden mij aan die uurtjes zou kunnen helpen....... Fijne Zaterdag Henk Kruize
Geplaatst 13 augustus 20223 jr. Populair bericht 10 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Sinds een aantal maanden geleden ben ik begonnen om mijn banden archief te digitaliseren, een groot karwei, maar met heel veel luisterplezier. Ik haalde zojuist de tapes uit de kast van 19 Maart 1980 en van die laatste dag Van Caroline op de Mi Amigo mis ik nog wat uurtjes. Wat zoek ik... de uren tussen 06 en 09 uur en van 12 tot 16;34 uur. Ik zou het heel fijn vinden als een van onze forumleden mij aan die uurtjes zou kunnen helpen....... Fijne Zaterdag Henk Kruize Helaas... Maar deze heb ik wel voor je: Caroline-19800319-0800-0900-TomVdVelde-Wekkerradio (Vincent).mp3
Geplaatst 14 augustus 20223 jr. 6 uur geleden zei Martin1968: Helaas... Maar deze heb ik wel voor je: Caroline-19800319-0800-0900-TomVdVelde-Wekkerradio (Vincent).mp3 Van de uren tussen 13:00 en 17:00 heb ik enkel een file met codes voor land door Hans Verlaan en Tom Anderson. Daar ben je waarschijnlijk niet bij gebaat. Ook bij mij ontbrak het uur met Tom Van der Velde dat Martin hier boven heeft aangeboden, waarvoor mijn grote dank. Heeft iemand voor mij nog het uur Espresso van Carl de Jong tussen 11:00 en 12:00? Alvast reuze veel dank.
Geplaatst 14 augustus 20223 jr. 19 minuten geleden zei Bart Van Peer: Van de uren tussen 13:00 en 17:00 heb ik enkel een file met codes voor land door Hans Verlaan en Tom Anderson. Daar ben je waarschijnlijk niet bij gebaat. Ook bij mij ontbrak het uur met Tom Van der Velde dat Martin hier boven heeft aangeboden, waarvoor mijn grote dank. Heeft iemand voor mij nog het uur Espresso van Carl de Jong tussen 11:00 en 12:00? Alvast reuze veel dank. Ik heb het tweede uurtje Espresso toch teruggevonden. Sorry voor het ongemak.
Geplaatst 14 augustus 20223 jr. Auteur Bedankt Martin, Weer een uurtje erbij...... we komen er wel... Groetjes Henk Kruize
Geplaatst 14 augustus 20223 jr. 1 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Bedankt Martin, Weer een uurtje erbij...... we komen er wel... Groetjes Henk Kruize Stug volhouden Henk! 🙂 Op een dag vindt iemand op zolder...
Geplaatst 14 augustus 20223 jr. Auteur Populair bericht Zeker Martin, Wat er nog allemaal op zolder ligt...... Kijk maar eens wat er nog aan originele banden is van de jaren 60 en 70... en daarbij moet je dan zien dat er heel veel geluidsbanden uit die tijd verloren zijn gegaan... gewist, weggegooid etc... En dan verbaasd het me soms in de goede zin van het woord als iemand weer iets vind dat al jaaaaaren ergens lag te verstoffen... mooi toch? Fijne Zondag en veel plezier hier op het forum... Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.