Geplaatst 18 augustus 20223 jr. Populair bericht Van deze opname heb ik in de jaren 70 en 80 voor diverse zeezender fans een kopietje gemaakt op spoelenband en cassette, Paul Brandt was de kok aan boord van de Mi Amigo en op 31 Mei 1974 mocht ie invallen op Radio Mi Amigo omdat er programmabanden misten. Deze opnames van bemanningsleden blijven leuk, ook Peter van Dijken deed regelmatig een programma. Heb hier nog wel wat van op de band staan en zal ik binnenkort digitaliseren. Maar eerst...... de kok... Paul Brandt. Radio Mi Amigo - 31 Mei 1974 - 16:00-16:50 - Paul Brandt https://pixeldrain.com/u/7U7Z5Gxm Henk Kruize
Geplaatst 18 augustus 20223 jr. Populair bericht 5 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Van deze opname heb ik in de jaren 70 en 80 voor diverse zeezender fans een kopietje gemaakt op spoelenband en cassette. Ja Henk, dat waren nog eens tijden! En het programma gaat ook alweer jaren het internet over. Mijn digitale kopietje dateert bv. van 14 november 2004.
Geplaatst 18 augustus 20223 jr. Populair bericht 6 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Deze opnames van bemanningsleden blijven leuk En ze (Peter van Dijken en Paul Brandt) waren die periode ook af en toe in de nanacht op Radio Caroline te horen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.