Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

De uitzendingen van 20 en 27 juni zijn hier al eerder geplaatst.

Daarna begon een zomerserie met herhalingen maar die werd op 8 augustus 2004 onderbroken door een special over 40 jaar the Rolling Stones in het Kurhaus.

Op een warme zomermiddag live uit het Kurhaus met Hans Schiffers als presentator.

https://www.mediafire.com/file/dm1wne0j9sw7ywg/040808+Steenen+Tijdperk+Archiefuitzending+40+jaar+the+Stones+in+Kurhaus.zip/file

Geplaatst
  • Populair bericht

Graag wil ik me bij de woorden van Hans aansluiten, Jac. Hartelijk dank voor al deze prachtige programma's!

bewerkt door Ben

• 2 years later...
Geplaatst
2 uur geleden zei JacChicago:

Volgens mij zitten er nog wel meer afleveringen uit 2004 in deze doos.

Hier de uitzending van 1 februari 2004 met muziek uit 1969 en 1979

https://pixeldrain.com/u/noHxRhmm

Dank voor deze vanwege de nieuwslezer Patrick Crooijmans, met wie ik in de laatste klassen van de lagere school eind jaren 70 al 'radioprogramma's' maakte. Geboren en getogen in Zeeuws-Vlaanderen deed hij het best goed, vind ik nog steeds. Maar de ICT betaalt beter. En dat doet hij vandaag de dag nog altijd.

Geplaatst
  • Auteur
9 uur geleden zei Martin1968:

Dank voor deze vanwege de nieuwslezer Patrick Crooijmans, met wie ik in de laatste klassen van de lagere school eind jaren 70 al 'radioprogramma's' maakte. Geboren en getogen in Zeeuws-Vlaanderen deed hij het best goed, vind ik nog steeds. Maar de ICT betaalt beter. En dat doet hij vandaag de dag nog altijd.

Dank voor je reactie. In die tijd had ik in sporadisch via internet contact met Patrick. Goede nieuwslezer. Ik herinnner me nog dat zijn vader in die periode onverwachts overleed. Mocht je hem spreken, doe hem de hartelijke groeten van me. Ik weet niet of hij me nog kan herinneren. ICT betaalt inderdaad beter. Groet, Jac.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hier nog twee Steenen Tijdperkuitzendingen uit 2004, die ik gevonden en hier beschikbaar stel

Het zijn de uitzendingen van 4 januari 2004 met muziek uit 1965 en 1975 en 18 januari 2004 met muziek uit 1967 en 1977

Dit is de uitzending van 4 januari

https://pixeldrain.com/u/g8Zgi2vG

Dit is de uitzending van 18 januari

https://pixeldrain.com/u/rfCJyRuj

Ik kwam in dit doosje dat ik op zolder vond geen uitzendingen uit 2004 meer tegen.

Geplaatst
4 uur geleden zei JacChicago:

Dank voor je reactie. In die tijd had ik in sporadisch via internet contact met Patrick. Goede nieuwslezer. Ik herinnner me nog dat zijn vader in die periode onverwachts overleed. Mocht je hem spreken, doe hem de hartelijke groeten van me. Ik weet niet of hij me nog kan herinneren. ICT betaalt inderdaad beter. Groet, Jac.

Ja dat kwam hard aan. Zijn vader was net met pensioen. Het gebeurde een paar weken nadat we een reünie van de lagere school in Sluis hadden bezocht en bij Patrick thuis hadden overnacht. In het kort: in elkaar gezakt en niet meer zelfstandig kunnen ademen. Dan houdt het op. Ik zal Patrick de groeten doen!

Martin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.