Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Allereerste "Baken 16" Radio Mi Amigo 23 Juli 1976 Bart van leeuwen en Marc Jacobs

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Vandaag weer verder gegaan met het digitaliseren van mijn geluidsbanden, deze keer de allereerste "Baken 16" uitgezonden op Vrijdag 23 Juli 1976. De presentator is Bart van Leeuwen en Marc Jacobs is nog "side kick" met nieuwsberichtjes. Je hoort duidelijk dat het programma nog flink moet groeien. Door mij opgenomen in Geldrop en met helaas een wat vervelend zacht kraakstorinkje op de achtergrond, met dank aan een eeuwig klussende buurman toen, maar dat mag 'm de pret niet drukken. Digitaal vanaf de originele AM opname tape (BASF).

Radio Mi Amigo - 23 Juli 1976 - 12:00-14:00 uur - Allereerste "Baken 16" met Bart van Leeuwen en Marc Jacobs.

https://pixeldrain.com/u/mnKDVHfu

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Henk-Anna Loog,

Elke dag,  op de bouw,  stond mijn transistorradio op Mi Amigo afgestemd om Baken 16 te horen. Natuurlijk met de volumeknop ver open.... 😄

Andere bouwvakkers vonden dat maar niks, dat gekraak... Maar ik genoot van de sfeer die de mannen brachten vanaf het schip. Prachtige radio!

Bart begon als nieuwslezer bij Mi Amigo aan boord onder een andere naam, zegt m'n geheugen...

Mieters bedankt voor het plaatsen,

HA

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

2 minuten geleden zei Hotel Amigo:

Bart begon als nieuwslezer bij Mi Amigo aan boord onder een andere naam, zegt m'n geheugen..

Bart begon bij Mi Amigo onder de naam Tim Ridder. Na de 1 April grap als "Radio Veronica" werd het weer Bart van Leeuwen.

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Ja, ja....

En Henk, ik weet nu weer........ Jan of Tim🙃

Radio stond op Mi Amigo in Harlingen, op de bouw aldaar.

Ik was toen aan het 'afmonteren' van el. schakelaars, stopcontacten enz.!😀

Hét mooie werk...

https://pixeldrain.com/u/gPcev1ed

V via Mi Amigo🙄

Groet,

HA

bewerkt door Hotel Amigo

Geplaatst
Op 7-10-2022 om 16:02 zei Hotel Amigo:

Ja, ja....

En Henk, ik weet nu weer........ Jan of Tim🙃

Radio stond op Mi Amigo in Harlingen, op de bouw aldaar.

Ik was toen aan het 'afmonteren' van el. schakelaars, stopcontacten enz.!😀

Hét mooie werk...

https://pixeldrain.com/u/gPcev1ed

V via Mi Amigo🙄

Groet,

HA

Jan van der Meer op 31 maart 1976

• 3 weeks later...
Geplaatst
  • Populair bericht

Omdat Bart in deze allereerste Baken 16 mijn vakantiekaart behandelt, zal ik die nooit vergeten.
Tsjonge, wat was ik toen trots!
Te horen op 21'01''.

Natuurlijk destijds zelf ook opgenomen (in Oirlo) maar deze opname is op het gekraak na weer mooier.

Groeten,

Gerrit

=GerritmapA -Kaarten e.d. -07 Rothenburg b.jpg

Geplaatst
Op 7-10-2022 om 12:51 zei Henk-Anna Loog:

Vandaag weer verder gegaan met het digitaliseren van mijn geluidsbanden, deze keer de allereerste "Baken 16" uitgezonden op Vrijdag 23 Juli 1976. De presentator is Bart van Leeuwen en Marc Jacobs is nog "side kick" met nieuwsberichtjes. Je hoort duidelijk dat het programma nog flink moet groeien. Door mij opgenomen in Geldrop en met helaas een wat vervelend zacht kraakstorinkje op de achtergrond, met dank aan een eeuwig klussende buurman toen, maar dat mag 'm de pret niet drukken. Digitaal vanaf de originele AM opname tape (BASF).

Radio Mi Amigo - 23 Juli 1976 - 12:00-14:00 uur - Allereerste "Baken 16" met Bart van Leeuwen en Marc Jacobs.

https://pixeldrain.com/u/mnKDVHfu

Veel luisterplezier

Henk Kruize

erg erg leuk om deze eerste Baken 16 te beluisteren en wat leuk die reacties 

erg bedankt hiervoor Henk 

gr hans

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.