Geplaatst 14 oktober 20223 jr. Is er iemand hier die ervaring heeft met de SARK100 antenne analyzer Is het wat of is het rotzooi. Kost net 100 euro op AliExpress Ik ben opzoek naar een andere, mijn rigexpert is naar de vaantjes geeft alleen nog maar vreemde waardes. Ik hoor het graag.
Geplaatst 15 oktober 20223 jr. Hij lijkt alles te kunnen wat je wilt, maar dan wel met de pc. Dus lijkt het me niet iets om snel te zien of je Z en X op het zelfde punt liggen. Als ik alleen maar de SWR zie staan, daar alleen kan ik niet zo veel mee. Een dummy load geeft ook een keurige SWR waarde🙂 Is de impedantie ook nog in te stellen? Theo
Geplaatst 15 oktober 20223 jr. Auteur Ik heb een mini laptop dus dat zou kunnen. Ben me aan het oriënteren voor een nieuwe analyzer vandaar.
Geplaatst 15 oktober 20223 jr. Is een minNano VNA niet iets? Dan kun je alles zien. voorbeeld Meer info 15 oktober 20223 jr. bewerkt door Eric
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.