Geplaatst 5 december 20223 jr. Hallo goedemiddag ik ben een verzamelaar van heel veel jingels voornamelijk van de jaren 80 maar ook van nu. Ik ben op zoek naar een bijzonder pakket van Calypso Radio wie weet er meer van ? mvg Irving
Geplaatst 14 december 20222 jr. Op 5-12-2022 om 15:52 zei Irvng de Cuba: Hallo goedemiddag ik ben een verzamelaar van heel veel jingels voornamelijk van de jaren 80 maar ook van nu. Ik ben op zoek naar een bijzonder pakket van Calypso Radio wie weet er meer van ? mvg Irving helaas onbekend en weet ook niet waar. Groetje, Martin
Geplaatst 21 december 20222 jr. Een bijzonder pakket van Top Format misschien? https://pixeldrain.com/u/AgFQjKmt
Geplaatst 21 december 20222 jr. Inderdaad van Top Format. Een resing van The Spirit of St Louis van William B. Tanner. Het station zond uit vanuit Urk.
Geplaatst 22 december 20222 jr. 17 uur geleden zei pvanklei: Inderdaad van Top Format. Een resing van The Spirit of St Louis van William B. Tanner. Het station zond uit vanuit Urk. Nooit geweten dat er ook nog een Urk in België ligt?😀
Geplaatst 23 december 20222 jr. Populair bericht 23 uur geleden zei Gerard van den Ende: Nooit geweten dat er ook nog een Urk in België ligt?😀 Dat schrijf ik toch ook niet.
Geplaatst 29 december 20222 jr. Dank voor je informatie Peter, maar Urk dat was echt niet bij me opgekomen. Hadden ze daar serieus een station met een Top Format pakket? Gaaf! Benieuwd of we er iets over terug kunnen vinden. Uiteraard ook voor Irving, de starter van deze topic
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.