Geplaatst 14 december 20222 jr. Populair bericht Gisteren overleed op 75 jarige leeftijd Han Peekel. Han presenteerde op zeer jeugdige leeftijd al een programma op Radio Veronica . In september 1963 mocht hij dat van Willem van Kooten doen. Helaas zijn er van dat programma geen opnamen meer bewaard gebleven. Han had ik nog kontakt mee afgelopen augustus. Een erg aardig mens met mooie stem is er niet meer. 14 december 20222 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 14 december 20222 jr. Lees het net Juul .... Er zijn weinig uurtjes uit 63 bewaard gebleven als ik zo terug kijk hier . Miep miep is niet meer weer een tv man en zeker mooie stem is heen gegaan .
Geplaatst 14 december 20222 jr. Han eenmaal persoonlijk mogen ontmoeten. Fijn mens, vriendelijk ,belangstellend naar anderen toe en gezegend met een mooie stem. Zal, zoals Jaap al deelde, onlosmakelijk met het televisieprogramma "Wordt vervolgd" verbonden blijven en daar is niets mis mee.
Geplaatst 14 december 20222 jr. 3 uur geleden zei Juul: Gisteren overleed op 75 jarige leeftijd Han Peekel. Han presenteerde op zeer jeugdige leeftijd al een programma op Radio Veronica . In september 1963 mocht hij dat van Willem van Kooten doen. Helaas zijn er van dat programma geen opnamen meer bewaard gebleven. Han had ik nog kontakt mee afgelopen augustus. Een erg aardig mens met mooie stem is er niet meer. Han werd geboren op 6 oktober 1947. Hij was dus pas 15 toen hij bij Veronica presenteerde. Inderdaad zeer jeugdig.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.