Geplaatst 19 januari 20232 jr. Populair bericht Deze cassette is afkomstig van Jelle. Mi Amigo - The Masters En dit is de inlay van de cassette.
Geplaatst 20 januari 20232 jr. Hi Ben ,ik ken deze series niet. Dus bedankt voor de Laser en Mi Amigo cass. Groetjes Dyo Aussieland PS Weet iemand uit hoeveel cass. deze series bestaat? 20 januari 20232 jr. bewerkt door dyo
Geplaatst 20 januari 20232 jr. GOEDEMORGEN BEN reuze bedankt voor Mi Amigo - The Masters ik ben heel benieuwd nog een hele fijne dag groetjes romy
Geplaatst 20 januari 20232 jr. Auteur Bedankt voor jullie reacties! 3 uur geleden zei dyo: Hi Ben ,ik ken deze series niet. PS Weet iemand uit hoeveel cass. deze series bestaat? Ik denk dat er niet echt sprake was van een serie, Dyo. Op de radiodagen bood Jelle meestal een aantal cassettes te koop aan, soms met jingles, soms met (stukjes) van radio programma's, soms met docu's. Allemaal opnamen uit het archief van het Genootschap Jingles & Tunes en privé collectie vermoed ik.
Geplaatst 20 januari 20232 jr. En voor zover ik weet heeft Douwe Dijkstra de meersporen mastertape van het eerste Mi Amigo jingle pakket uit 1974 in zijn bezit. Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.