Spring naar bijdragen

Private Parts - Howard Stern VHS - 538 reclame


Bas van Teylingen

Aanbevolen berichten

Hallo allen, 

 

Ik ben al sinds jaar en dag op zoek naar een VHS van de film Private Parts van Howard Stern. Niet zozeer om de zeer vermakelijke film, maar er heeft een bepaalde tijd een oproep promo voor 538 voor gestaan. een filmpje waarbij de 538 dj's waren (op komische wijze) vermoord en Arend Langenberg hier verslag van deed. Ik heb deze promo samen met Wessel van Diepen gemaakt en zou hem graag weer willen zien, in bezit willen hebben. Ik heb al diverse speurtochten gelopen, van de oorspronkelijke distributeur tot 2e hand VHS sites en Marktplaats, maar tot op heden geen succes. Dus ik probeer het op dit forum!

 

Wellicht heeft iemand deze VHS met 538 promo liggen! 

 

Ik hoor het graag!

 

Groet, Bas

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.