Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Dit klopt niet. Wat ik hier hoor is Ad Roberts met een zaterdagaflevering van "Eet Smakelijk". Veel platen in kerstsfeer, dus december 1979. In mijn archief zit op zaterdag 8 en 15 december 1979 een opname van Ad met de Caroline Top 50, dus ik hou dit op zaterdag 22 december 1979. Overigens een van de laatste dagen dat Ad Roberts aan boord zou zitten. Misschien wel zijn laatste show op Caroline achteraf gezien? Hij werd voor Kerst van boord gehaald waardoor Tom v.d. Velde als enige Nederlander achterbleef. Begin januari 1980 kwam Peter de Vries weer aan boord.

• Moby changed the title to Caroline 22 12 1979 05u00 06u19 GMT
Geplaatst
  • Auteur

Aangepast. Het scheelde 3 dagen. Dat kan heel goed zijn laatste show zijn,maar kan het ook niet met zekerheid zeggen.Bedankt jan.

Geplaatst
  • Populair bericht

Zal  niet veel 

5 uur geleden zei jan:

Misschien wel zijn laatste show op Caroline achteraf gezien? 

Ad verliet de 24-12-1979 de MV voor de laatste keer. Uit Read My Lips van Ad Roberts: Op Kerstavond werden wij (een groep van ongeveer 15 man) na aankomst in een Engelse haven, door de politie vastgezet en het is, dat ze niet echt zin in zwaar papierwerk hadden, want we mochten na ondervraging naar huis.

Geplaatst
  • Populair bericht
Op 5-3-2023 om 09:55 zei jan:

Dit klopt niet. Wat ik hier hoor is Ad Roberts met een zaterdagaflevering van "Eet Smakelijk". Veel platen in kerstsfeer, dus december 1979. In mijn archief zit op zaterdag 8 en 15 december 1979 een opname van Ad met de Caroline Top 50, dus ik hou dit op zaterdag 22 december 1979. Overigens een van de laatste dagen dat Ad Roberts aan boord zou zitten. Misschien wel zijn laatste show op Caroline achteraf gezien? Hij werd voor Kerst van boord gehaald waardoor Tom v.d. Velde als enige Nederlander achterbleef. Begin januari 1980 kwam Peter de Vries weer aan boord.

Op 15 december werd op de zaterdagmiddag de laatste Top 50 uitgezonden. Dan blijft inderdaad de 22e over voor het deel van de opname met Ad Roberts en Eet Smakelijk. Ad zat aan boord samen met Tom van der Velde en Kees Borrell en de 23e maakte ze nog samen Zondagmiddagmatinee. Dat kan heel goed de laatste keer zijn geweest dat Ad vanaf de MV was te horen. Zoals al eerder gemeld was hij de 24 aan land op het politiebureau.

Caroline-19791222-1203-1300-AdRoberts-EetSmakelijk-46min
Caroline-19791222-1300-1331-AdRoberts-EetSmakelijk

En er zit nog een stukje voor. Ik heb hem op de 22e gezet maar denk dat dit niet klopt. Zit voor Eet Smakelijk en is mogelijk van een datum die voor de 22e ligt.

01-Caroline-19791222-1759-1805-AdRoberts-Onbekend-Gangboord-OpeningEngelseService

Geplaatst
  • Populair bericht
1 hour ago, Vincent said:

01-Caroline-19791222-1759-1805-AdRoberts-Onbekend-Gangboord-OpeningEngelseService

Beste Vincent,

The onbekend sounds like Stephen Bishop to me.

Mvg,

John C

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.