Jump to content

Featured Replies

Posted
  • Popular Post

Wim (Sapuripong) zocht het openingsuur van Laser op 24 Mei 1984. Ik ontdekte dat ik die dag ook veel naar "Amerikaanse radio" luisterde. Ik was toen in Phoenix, Arizona op vakantie.

Ik had een JVC portable radio/cassetterecorder bij me (met Dolby-B) en nam 's avonds een stukje van The History of R&R op van Kool-FM:

KOOL FM 24-05-1984 History of R&R - Samantha Day and Kris Erik Stevens

Op 25-5-2023 om 17:35 zei Ben:

Wim (Sapuripong) zocht het openingsuur van Laser op 24 Mei 1984. Ik ontdekte dat ik die dag ook veel naar "Amerikaanse radio" luisterde. Ik was toen in Phoenix, Arizona op vakantie.

Ik had een JVC portable radio/cassetterecorder bij me (met Dolby-B) en nam 's avonds een stukje van The History of R&R op van Kool-FM:

KOOL FM 24-05-1984 History of R&R - Samantha Day and Kris Erik Stevens

Wat leuk!!

En wist je op dat moment dat vanaf de Noordzee Laser 558 van start ging?

Groet,

Wim

• Author

Hi Wim,

Over Laser hoorde ik voor 't eerst in 1985 van m'n buurman. Ik woonde in 1984 in de VS en (toen was er nog geen internet) had geen idee dat Laser bestond en was begonnen met uitzenden.