Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (â‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

OPSPORING VERZOCHT 28 Dec 1987: Ontvoering Gerrit Jan Heijn

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Alhoewel ik de oorspronkelijke C60 cassette van bovenvermelde OPSPORING VERZOCHT (nog) niet heb gevonden, kwam

ik toevallig een CD-Rommetje tegen met oa de opnames van deze tape. Ik vermoed van de radio opgenomen ergens in de middag van

28 december 1987. Allemaal plechtig met Commissarisen en Mensen van Justities, maar ook Meneer Rosa, die het Okura Hotel belt (ik vermoed

dat meneer Rosa de heer Ferdi (Paul) Elsas is) met analoge telefoon geluiden en knoppen van cassette recorders. Zie WikipediA 'Moord op Gerrit Jan Heijn' voor info.

Wat mij het meest is bijgebleven is dat het vuil geheten Elsas 7 ton aan achterstallige WAO kreeg na zijn gevangenisstraf (WikipediA 'Ferdi Elsas'). Gelukkig deed de Grim Reaper in augustus 2009 zijn werk. 

https://we.tl/t-I7QMhnnIr9

• 2 weeks later...
Geplaatst

Oh nee, net te laat ben ik bang! 😕 Mooie openingspost, helemaal geïnteresseerd en dan: 'expired'. Balen. Ben ik heel lastig als ik je nu al vraag om een re-upload? 😅

Geplaatst

ja ook ik ben zeer geintereseerd. nog een keer uploaden aub. het was trouwens 700.000 Gulden....

Ik had als nederlandse staat een rekening bij Ferdi E neergelegd voor alle politie uren die men in deze zaak

nodig heeft gehad.Dat was zeker meer geweest als 700.000 gulden😃.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.