Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Beste Radiovrienden .

Op mijn speurtocht naar altijd leuke zeezender spullen hoe klein ook, een leuke vondst van niet zo lang geleden .

Via een kennis in België kwamen deze kaarten van Mi Amigo bij een opruiming van zolder ( blanco ongelopen kaarten )

Hij wist mij te vertellen dat de kaarten bij een studio bezoek aan playa in 1977 aan hem gegeven zijn .

Ook wist hij mij te vertellen dat Stan Haag veel van deze kaarten verstuurde als er een plaat voor iemand in zijn jukebox gedraaid zou worden. 

Stan gaf dan datum en tijd door op deze kaart die dan vervolgens bij de mensen thuis kwam per post .

Bij deze gewoon een paar kaarten maar voor ons als zeezender liefhebbers bijzonder .

Groeten van Peter ( PD2PK)

20230622_084419.jpg

Geplaatst
  • Populair bericht

De kaarten zijn al uit 1975 snel nadat Mi Amigo was neergestreken aan de Costa Brava. Je kon ze toen kopen bij Rado in Playa de Aro samen met een sleutelhanger van Mi Amigo. Inderdaad stuurden dj's soms een kaart wanneer er aandacht aan een verzoek van je werd besteed. Ik heb een kaart gekregen van Joop Verhoof voordat mijn Flashback show werd gedraaid op 7-8-1976 en één van Haike Debois toen mijn persoonlijke top 10 werd gedraaid op 30-6-1977. 

In dit pakketje van de originele studioband gaan de eerste twee promo's over deze souvenirs.

https://we.tl/t-Zl4W8RZKCP

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
1 uur geleden zei Albatrosstudio:

De kaarten zijn al uit 1975 snel nadat Mi Amigo was neergestreken aan de Costa Brava. Je kon ze toen kopen bij Rado in Playa de Aro samen met een sleutelhanger van Mi Amigo. Inderdaad stuurden dj's soms een kaart wanneer er aandacht aan een verzoek van je werd besteed. Ik heb een kaart gekregen van Joop Verhoof voordat mijn Flashback show werd gedraaid op 7-8-1976 en één van Haike Debois toen mijn persoonlijke top 10 werd gedraaid op 30-6-1977. 

In dit pakketje van de originele studioband gaan de eerste twee promo's over deze souvenirs.

https://we.tl/t-Zl4W8RZKCP

Super bedankt voor de aanvullende informatie Albatros,  daar ben ik heel blij mee .

Ik zoek veel op rommelmarkten en vakanties in België naar spullen van Mi Amigo. 

De sleutelhanger heb ik ook , deze kwam ik in een kringloop winkeltje tegen. 

Ik heb de sleutelhanger al eens op het forum laten zien. 

Groeten van Peter. 

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.