Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

"AVRO's Televizier" maakte een reportage over de start van Radio Atlantis op 15 Juli 1973. De reportage werd een dag later, 16 Juli 1973, uitgezonden op de Nederlandse TV. Een interview met de toen 25 jaar oude Adriaan van Landschoot en zijn jurist. Met dank aan de downloadclub in 2008.

AVRO "Televizier Magazine" - Nederland -1 - 16 Juli 1973

https://pixeldrain.com/u/x9P3XhkE

En de eerste "volledige" dag van Radio Atlantis was op 16 Juli 1973. de opening van de dag met Mike Moorkens, met daarvoor nog net wat nonstop vanaf de Mi Amigo met een van de mooiste platen uit 1973 "Give me love" van George Harrison en de filler die toen veel werd gebruikt "Zig zag" van de Foggy Joe Band. Dank aan downloadclub in 2007.

Radio Atlantis - 16 Juli 1973 - 05:58-06:00 nonstop / 06:00-06:50 uur - Mike Moorkens

https://pixeldrain.com/u/t7YhGUQS

Tja, al weer 50 jaar geleden... alsof het gisteren was... rare jongens he? Die anoraks... luisteren naar radio programma's die 50 jaar geleden uit werden gezonden.. leg dat maar eens uit aan de "normale" mensen......(alsof die zo "normaal" zijn....)

Fijne Zondag

Henk Kruize

ad rolls - taxi.jpg

Geplaatst
  • Populair bericht

Dat klopt helemaal Henk. Als ik aan mijn (sport)vrienden vertel dat ik onlangs een Top-40 van de jaren '70/'80 beluisterd heb, dan valt het stil. Weten ze niet goed wat ze moeten zeggen (;)). Nou ja, ieder z'n hobby, zullen we maar zeggen.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.