Spring naar bijdragen

skyradio kabel tijd en 100.7 en 101 fm


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben opzoek naar skyradio en skyradio the christmas station uitzendingen van alle jaren van alle periodes van skyradio van de kabel tijd en de 100.7 en de 101 fm tijd hopelijk hebben jullie wat voor mij groetjes ricardo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is de 2023 versie. Snel beginnen met opnemen, want ze zijn al een poosje bezig....
Please login or register to see this link.

ook via DAB+

 

meer info:

Please login or register to see this link.

 

Eind november beginnen ze ook op FM.

 

 

Kun je er niet genoeg van krijgen, dan zijn er hier nog een paar, die continu kerstmuziek draaien:

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

(die het bij mij niet doet, want maar liefst 24 scripts...)

 

Please login or register to see this link.

6 pagina's vol christmas stations...

 

Please login or register to see this link.

 

Veel luisterplezier !

Rink

  • Bedankt 2
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Rink Hof:

Hier is de 2023 versie. Snel beginnen met opnemen, want ze zijn al een poosje bezig....
Please login or register to see this link.

ook via DAB+

 

meer info:

Please login or register to see this link.

 

Eind november beginnen ze ook op FM.

 

 

Kun je er niet genoeg van krijgen, dan zijn er hier nog een paar, die continu kerstmuziek draaien:

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

(die het bij mij niet doet, want maar liefst 24 scripts...)

 

Please login or register to see this link.

6 pagina's vol christmas stations...

 

Please login or register to see this link.

 

Veel luisterplezier !

Rink

Flauw!

Sky is absoluut niet mijn station, nooit geweest ook, maar radiomatig is er wel degelijk verschil tussen 1988 en 2023. Het is echt een ander station geworden, van 'cd music'for you' met 'nonstop softpop' toen tot 'the feelgood station' nu. 

Dus ik snap zijn verzoek wel.

 

Als we hier allemaal zouden reageren zoals hier op het verzoek van Ricardo, zou een vraag naar de Top 100 Aller Tijden van de VOO uit 1988 worden beantwoord met een link naar de UK Top 40 van vorige week. Ik weet niet of dat de overzichtelijkheid van ons forum ten goede komt.  

Edwin

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap jouw reactie Rauhfaser. Het was inderdaad een beetje flauw van mij.

Zoals je wel begrepen zult hebben, ben ik niet zo van de kerstmuziek als dit al in september begint, terwijl ik bij 30 graden nog in korte broek en T-shirt rondloop.

Ook heb ik moeite met de herhalingsfactor van de man die zelfs op tweede kerstdag 's-avonds laat nog steeds naar huis aan het rijden is voor kerstmis (en daar al die jaren steeds niet in slaagt), en de man wiens liefde vorig jaar op kerstmis uitging (en dat is geloof ik al meer dan 30 jaar geleden, het was niet eens bedoeld als kerstliedje), en zo zijn er nog een paar.

Wist je dat in de kerst top 10 van 2022 er 7 of 8 platen stonden die er 30 jaar geleden ook al in stonden? Er is in die tijd best leuke nieuwe kerstmuziek uitgebracht.

 

Ik ging er van uit dat Ricardo van kerstmuziek houdt. En daarom misschien ook wel open staat voor kerststations met wat minder reclame.

Bij de links die ik gaf, hoorde ik een paar kerstmuziek stations, die ik wel zou willen opzetten. En dat doe ik misschien ook wel dit jaar met kerst....

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.