Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ben ik de enige die de DJ’s in het Glazen Huis verschrikkelijk vond? Barend van Deelen zat continu aan de microfoon te klooien en kon nog geen seconde stil zitten. Die verschrikkelijke Sophie denkt dat ze de koningin is. Er is geen minuut voorbij gegaan zonder dat zij weer aandacht zat te zoeken. Afschuwelijk.

Geplaatst

Dat iemand hier nog naar kijkt of luistert? 

Doneren voor ALS is ok ... maar dit?

Geplaatst
58 minuten geleden zei Gekke Henkie:

Ben ik de enige die de DJ’s in het Glazen Huis verschrikkelijk vond? Barend van Deelen zat continu aan de microfoon te klooien en kon nog geen seconde stil zitten. Die verschrikkelijke Sophie denkt dat ze de koningin is. Er is geen minuut voorbij gegaan zonder dat zij weer aandacht zat te zoeken. Afschuwelijk.

Ik denk over Glazen Huis zoals ik denk over TV10; heel veel gekost, niets van gezien. 😂

Geplaatst
2 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Ik denk dat de meesten daar heel anders naar kijken dan geschetst door bovenstaande forumleden.

Die 7,5 miljoen zijn niet uit de lucht komen vallen.

Maar is dat omdat mensen ALS gewoon heel erg aanspreekt, of omdat ze 3FM's Glazen Huis zo goed vonden dit jaar? Is nogal een verschil.

3FM had dat succesje ook wel echt even nodig, na de afgelopen jaren.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Samba-boy:

Maar is dat omdat mensen ALS gewoon heel erg aanspreekt, of omdat ze 3FM's Glazen Huis zo goed vonden dit jaar? Is nogal een verschil.

Samba,

Ik denk aan beiden. 

Als ik zo de reacties lees op de website Radioforum in het topic 3FM Serious Request 2023 zijn de meeste forumleden daar overwegend positief hoe 3FM het heeft aangepakt dit jaar.

En  inderdaad actie voeren voor de ziekte ALS pakte zeer goed uit. Het spreekt heel veel mensen aan.

Gerard

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.