Spring naar bijdragen

22 januari 1989, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

28 minutes ago, Gerard van den Ende said:

Roel,

 

Volgens mij zijn beide programma's van een dag eerder, dus 21-1-1989.

Zo zie ik ze ook staan in de index van Jan-Fré.

 

Gerard

Beste Gerard,

I beg to differ. The Caroline Martin show is different to the one posted yesterday. Today's first record in her show is Keep on running by Spencer Davis Group. Yesterday's was Good vibrations by The Beach Boys. 

Mvg, 

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Gerard,

I beg to differ. The Caroline Martin show is different to the one posted yesterday. Today's first record in her show is Keep on running by Spencer Davis Group. Yesterday's was Good vibrations by The Beach Boys. 

Mvg, 

John C

John,

 

Thanks for your reply. You are right. Than the programme Roel posted today must be indeed from the 22nd January 1989.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Roel,

 

Volgens mij zijn beide programma's van een dag eerder, dus 21-1-1989.

Zo zie ik ze ook staan in de index van Jan-Fré.

 

Gerard

Roel,

 

Ik heb het mis vandaag.

Evenals het eerste programma waar John al aan refereerde is ook het avondprogramma wel degelijk van vandaag 35 jaar geleden, dus 22-1-1989.

Ik hoorde Jacob Philips op het eind van zijn programma zeggen, dat het een zondag is. En dat was dus de 22ste.

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Ik hoorde Jacob Philips op het eind van zijn programma zeggen, dat het een zondag is. En dat was dus de 22ste.

Het komt er niet echt lekker uit Gerard, (op ongeveer 34 minuten) maar ik hoor 'Saturday evening' en hou het op 21 januari 1989.

 

groet, Hans

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Hans Hendriks:

Het komt er niet echt lekker uit Gerard, (op ongeveer 34 minuten) maar ik hoor 'Saturday evening' en hou het op 21 januari 1989.

 

groet, Hans

Hans,

 

Nog eens terug geluisterd en ja, je hebt gelijk. 

Ik had hem ook op 21-1-1989 staan, maar ben toch een beetje in verwarring gebracht door die slechte uitspraak van "Saturday''. Ik meende Sunday the horen, maar dat is het inderdaad niet.

Ik zet hem terug op 21-1-1989 in mijn gegevens en dan had Jan-Fré het ook bij het rechte eind in deze.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, Roel Dickse said:

Caroline-19890122-2123-2210-JacobsPhilips-NickJackson

Does anyone on the forum know anything about Jacob Philips? I've looked in Pirate Hall of Fame, found the piece on Nick Jackson but nothing on Jacob Philips.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minutes ago, Hans Hendriks said:

 

Please login or register to see this link.

Beste Hans,

How many cooks did they have on the Ross? I thought the ship's cook was called Koos (who did some newsreading on Radio 819). Can you tell me where the above clipping comes from?

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
extra info
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

During that period, Caroline had a shortage of staff. That is why the 819 cook was deployed that weekend. I have no idea if he was the only cook on board the Ross Revenge at that time. 

 

In the past, the cook was often used for programs. However, I haven't kept a list of them.

 

My source is: Anoraks UK - The Weekly Report (period 1983-1990)

 

Hans.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.