Spring naar bijdragen

16 februari 1989, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Roel,

After consulting Jan-Fre's Index, he has this dated Thursday 17th February 1989.

Mvg,

John C


John,

ik noteerde de eerste liedjes van de tape-programma's en op 16-2 om 11 uur was dat Beach Baby, op 17-2 was dat Dreams are ten a penny. Dus dit programma is op 16-2-1989 uitgezonden. Het programma werd ook gevolg om 11:45 door het sponsorprogramma van Sunrise en dat was altijd op donderdag. En 16-2 viel op donderdag. Gr.thijs

bewerkt door thijs5326
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, thijs5326 said:


John,

ik noteerde de eerste liedjes van de tape-programma's en op 16-2 om 11 uur was dat Beach Baby, op 17-2 was dat Dreams are ten a penny. Dus dit programma is op 16-2-1989 uitgezonden. Het programma werd ook gevolg om 11:45 door het sponsorprogramma van Sunrise en dat was altijd op donderdag. En 16-2 viel op donderdag. Gr.thijs

Beste Thijs,

If this is Thursday 16th, then the 3 om 3 with Arie Swets, showing as the 17th in the index, must also be the 16th. Since they both have Frankie Valli as artiest van de dag. Another one also dated 17th has Barbra Streisand as artiest van de dag. Comments?

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Thijs,

If this is Thursday 16th, then the 3 om 3 with Arie Swets, showing as the 17th in the index, must also be the 16th. Since they both have Frankie Valli as artiest van de dag. Another one also dated 17th has Barbra Streisand as artiest van de dag. Comments?

Mvg,

John C


ja, in elk geval het gedeelte van 15:00 - 15:33. Gr.thijs

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.