Spring naar bijdragen

19800824 1702 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade


Bertus Biervilt

Aanbevolen berichten

In dit geval is Dutchcharts abuis.

De Nationale Hitparade van 31-08-1980 is namelijk jaren geleden al aangeboden en ongetwijfeld door velen van ons gedownload. In die uitzending zegt Felix direct bij aanvang dat Bernard Hinault zojuist wereldkampioen wielrennen op de weg is gewonnen en dat was inderdaad op zondag 31-08-1980. 

Volgens Dutchcharts is deze opname van Bertus, waarvoor overigens dank, van één week eerder. 

 

Greetz,

Everton 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Bertus Biervilt changed the title to 19800824 1702 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade
21 uur geleden zei Bertus Biervilt:

De opmerkingen kloppen: 

Deze is inderdaad van 24 augustus 1980 (een week later). Meurders gebruikte altijd de lijst van de zaterdag na de uitzending. Dus van de datum op Dutch Charts moet je 6 dagen aftrekken. Bij de eerste plaat, van ELO, binnen op 47, staat genoteerd op 30 augustus 1980: Please login or register to see this link.

 

De uitzending van 17 augustus werd gepresenteerd door Frits Spits, vanwege de vakantie van Meurders. Heb ook een fragment van:

19800817 1720 NOS - Frits Spits - Nationale hitparade

Please login or register to see this link.

 

De aflevering van de week erna:

19800831 1702 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade

Please login or register to see this link.

19800831 1802 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade

Please login or register to see this link.


31-8 had ik al, 24-8 is nieuw voor me (niet helemaal, want ik luisterde elke week toen), maar ook met dat kwartiertje van 17-8 ben ik blij. 

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-3-2024 om 20:53 zei Bertus Biervilt:

Te Vlieland opgenomen van de FM op een cassettebandje van Memorex. Alles op batterijen, want geen elektriciteit in het tenthuis aldaar.

 

Please login or register to see this link. NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade

Please login or register to see this link.

 

Waarschijnlijk had ik verse batterijen, want daarvóór ook wat stukjes opgenomen... 

 

Please login or register to see this link. TROS - Ferry Maat - Gouwe ouweclub

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link. TROS - Ad Roland - Europarade

Please login or register to see this link.

Bertus,bedankt voor deze opnames 

 

Frank

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.