Jump to content

Featured Replies

3 uur geleden zei Bob L:

De Tune vanaf 2010-2013 van Adani & Wolf heet “ Une reve pour Levit” en is te vinden op Spotify. 

Nooit gehoord, ik was in de jaren '90 al afgehaakt geloof ik 😂

Hier de KRO-versies van de Adani & Wolf-tune. Niet via zippyshare deze keer 😉

https://pixeldrain.com/u/bNs4W7ya

Het lijkt erop alsof Adani & Wolf een bestaande track uit hun bestand (Un reve pour Levit) speciaal voor Tijd voor Twee hebben aangepast.

Je hoort eerst de versie uit 2009. Omdat de zang in deze versie niet zo best klonk is de tune een jaar later opnieuw ingezongen. Van die versie hoor je twee variaties; een met een korte en een met een lange gezongen kop.

• 1 month later...
  • Author

Mocht iemand de (volledige) Eindtune versie hebben van Tijd voor 2 uit het KVIL 90 pakket, dan is mijn nostalgie verzameling van dat programma compleet, en kan ik het aan mijn eigen playlist toevoegen om bijv. tijdens het fietsen of wandelen naar te luisteren. :D 

Hallo Jarko,

Leuk dat je de vormgeving van Tijd voor 2 met ons wilt delen. Heb jij toevallig ook die “tikkende klok” die gelijk na de STER werd gebruikt waar Frits overheen sprak met tussendoor de Tv2 shout?

Alvast bedankt. Groet, Bob 

1 uur geleden zei Jarko Meurs:

Ha Bob,

Hier de shout en het klokgetik...

https://pixeldrain.com/u/eeH4Dh45

Voor het klokgetik is een rondloper gemaakt van het intro van 'Losing my religion'; een coverversie van de bekende hit van REM door The Benzedrine Monks (!).

Hallo Jarko,

Weer erg bedankt!! Leuk ook om te lezen waar het klokgetik vandaan komt. Wist ik niet.

Groet,

Bob