Geplaatst 19 december 202419 dec Populair bericht Op 16 december 2000 maakte Jelle Boonstra voor TROS - Poster een uitzending over jingles. Het is al weer bijna 25 jaar geleden. Ik ben aan het "opruimen". Maar voordat ik 'em wis hierbij de uitzending en info van Jelle die ik van hem kreeg. PS het losse materiaal zit er niet bij. Hoes etc. ©Jelle Boonstra. https://pixeldra.in/u/oEoYDQro 21 december 202421 dec bewerkt door Juul
Geplaatst 20 december 202420 dec Vandaag de uitzending gehoord. Erg interessant. Mooi spul ! dank hiervoor
Geplaatst 20 december 202420 dec Juul, ik hou van jouw "opruimingen". Zojuist de "jingle poster" uit 2000 beluisterd. En dit programma kan na 24 jaar zo weer op de radio! Dank je wel! Rink
Geplaatst 21 december 202421 dec Auteur Op 20-12-2024 om 20:01 zei Rink Hof: Juul, ik hou van jouw "opruimingen". Zojuist de "jingle poster" uit 2000 beluisterd. En dit programma kan na 24 jaar zo weer op de radio! Dank je wel! Rink De echte credits gaan naar Jelle Boonstra en Daniel Dekker.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.