Geplaatst 8 januari8 jan Beste verzamelaars, lieve radiovrienden! Voor een mooi project ben ik op zoek naar airchecks van Joost Mag Niet Eten uit augustus/september 1975. In die periode heeft hij veel Bruce Springsteen gedraaid. Hij was namelijk de man die Bruce naar Nederland wist te halen. Wie kan me helpen aan radioshows uit die tijd? Groet! Tim Op het Broek
Geplaatst 8 januari8 jan Ik heb wel wat uit 75, maar voor de maanden die je zoekt moet ik helaas passen.
Geplaatst 8 januari8 jan Populair bericht *) ik heb deze voor jou Tim: NOS-H3-19750903-1800-1900-JoostDenDraaijer-JoostMagNietEten-IngebruiknameDJStereoTafel-(Edits-50min) NOS-H3-19750905-1835-1900-JoostDenDraaijer-JoostMagNietEten https://www.mediafire.com/file_premium/yfj7ies4wzg7glv/ groet, Hans
Geplaatst 8 januari8 jan Auteur Te gek Hans! Wie weet zit er iets tussen. Dank voor het zoeken en posten
Geplaatst 8 januari8 jan 9 uur geleden zei TimOphetBroek: Voor een mooi project Ah, er komt dus een podcast over het levenswerk van Willem van Kooten aan. Veel succes!
Geplaatst 10 januari10 jan Op 8-1-2025 om 22:54 zei Samba-boy: Ah, er komt dus een podcast over het levenswerk van Willem van Kooten aan. Veel succes! Ik denk over 50 jaar Born to run
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.