Geplaatst 22 februari22 feb Ik heb een aantal (zeer) korte fragmenten achter elkaar gezet van Hilversum 3 radio DJ's afkomstig van een collectie cassettebandjes uit 1984/85. Mijn vraag is van wie deze stemmen zijn: https://vocaroo.com/1a5J8znyRdHs Voor context zet ik hieronder de songs erbij die werden aan- of afgekondigd: 1. The Senate - Original Sin 2. XTC - All You Pretty Girls 3. The Armoury Show - Castles In Spain 4. O.M.D. - Tesla Girls 5. The Bluebells - South Atlantic Way 6. Talking Heads - Psycho Killer 7. The Blue Nile - Tinseltown In The Rain 8. The Damned - Grimly Fiendish 9. XTC - You're The Wish You Are I Had 10. The Teardrop Explodes - Treason
Geplaatst 22 februari22 feb Dat is nog best wel ingewikkeld, slechts een paar herkend, volgens mij hoorde ik 1. Alfred Lagarde 2 is dit Jeroen Soer ? 4 Bart van Leeuwen 8 Lex Harding , denk ik 10 dat moet Erik de Zwart zijn de andere zijn wel erg kort, maar wellicht iemand anders weet het wel
Geplaatst 22 februari22 feb Auteur Dank Dirk, dat is al aardig wat. Jeroen Soer zou goed kunnen, het afgekondigde nummer komt voor op de lijsten van De Verrukkelijke 15.
Geplaatst 22 februari22 feb In nummer 2 herken ik Peter van Dam, nr. 8 is Tom Blomberg. In nummer 9 meen ik Frits Spits te horen, in nr. 10 Peter Holland.
Geplaatst 27 februari27 feb Fragmentjes zijn veel te kort. Als je werkelijk wilt weten wie het zijn, moet je langere fragmenten laten horen. 27 februari27 feb bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 28 februari28 feb Mooi bedacht M1412B, 1. Alfred Lagarde 2. Peter van Dam 3. ? 4. Bart van Leeuwen 5. ? 6. ? 7. Jeroen Soer 8. Lex Harding 9. ? 10. Peter Holland Fragmenten met ? graag iets langer....😊 Groet, HA
Geplaatst 28 februari28 feb 44 minuten geleden zei Jaap De Vries: Wat is hier het nut van ??? Niets toch ... Het is een quiz!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.