Geplaatst 23 april23 apr Populair bericht Hier vind je 5 uur Decibel Radio uit 1982.Met o.a. Jeroen van Inkel, Rob van Someren en Rene de Leeuw.Ik heb nog niet alles beluisterd...RinkInternet ArchiveDecibel Amsterdam 96.2 FM : Otto de Ruig Jr : Free Downlo...Decibel Amsterdam 96.2 FM
Geplaatst 23 april23 apr Rink Dank voor deze uurtjes Decibel luisterde hie rvaak naar in Purmerend naast Unique toen die tot in Zeeland vaak te ontvangen was ..
Geplaatst 25 april25 apr Auteur Graag gedaan, Jaap. Ik heb de uren niet geupload, maar alleen gevonden op internet.Zoals ik zojuist de geschiedenis vond van Decibel Radio. Met vele namen die later landelijk bekend werden.Decibel was een ongelovelijk goed en strak geformatteerd station. Ik ken ze uit de tijd dat ze met een grote zender op 96.2 ook in Naarden waren te beluisteren m.b.v. mijn FM-antenne op het dak. Toen was Dance de hoofdzaak.https://radiodecibel.nl/home.php?page=geschiedenisEr is ook een video op YouTube te vinden van de laatste uitzending van Jeroen van Inkel, die naar Veronica ging. Lopen daar rond o.a. : Adam Curry, Rob van Someren, Daniel Dekker, Simone Walraven, en ben even zijn naam vergeten maar later bij SkyRadio (Ton?).
Geplaatst 26 april26 apr Populair bericht De opnames komen bij mij vandaan. In de loop der jaren heb ik veel verzameld en gedoneerde banden gedigitaliseerd. Het stond eerst op Mixcloud, maar die vragen tegenwoordig geld. Archive.org is traag, zeker qua upload maar het blijft op deze manier (hopelijk) wel behouden voor de komende jaren.
Geplaatst 28 april28 apr Auteur Hier staat die video uit 1984, die ik al eerder noemde, met alle later in heel Nederland bekend geworden radiomensen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.