Geplaatst 27 april27 apr Mij lukt het nog steeds om gratis te uploaden. Heb wel een Free account een tijd geleden al aangemaakt.
Geplaatst 4 mei4 mei Op 27-4-2025 om 19:08 zei PowerMusic:Heb wel een Free account een tijd geleden al aangemaakt.Klopt, heb ik ook en ik kan nog dagelijks gratis uploaden.Fijne ZondagHenk Kruize 4 mei4 mei bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 5 mei5 mei Ja alles werkt heb me meteen aan gemeld zodra dat kon en nooit geen problemen met Pixel.
Geplaatst 5 mei5 mei Op 27-4-2025 om 18:23 zei Harm:Ik zie dat Pixeldrain niet meer gratis is...Mocht je problemen houden met Pixeldrain (ik zit weleens over mijn 'maandtaks' heen) dan kun je deze gebruiken:Files.fmFile upload & sharing. Send large photos and videos. Onli...File upload & sharing. Cloud file storage. Store, Share, Send or Sell your files, photos, videos, music and docs. Free signup.
Geplaatst 8 mei8 mei Op 5-5-2025 om 12:13 zei rauhfaser:Mocht je problemen houden met Pixeldrain (ik zit weleens over mijn 'maandtaks' heen) dan kun je deze gebruiken:Files.fmFile upload & sharing. Send large photos and videos. Onli...File upload & sharing. Cloud file storage. Store, Share, Send or Sell your files, photos, videos, music and docs. Free signup.werkt perfect, thx
Geplaatst 10 mei10 mei Harm, ik zie op de homepage (even naar beneden scrollen) een keuze uit 3:FreeProPrepaidDe "Free" kost niks.Maar ik heb geen ervaring...Rink
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.